Jump to content
Sign in to follow this  
superreven

Den "Ultimate" gaming stolen!

Recommended Posts

Er nå lei av vond rygg og nakke (les:blitt en del ekstra timer i det siste, mye pga Doom 3 ja...), å har bestemt meg for å bruke litt spenn på en god stol til PC bruk.

Noen som har noen gode anbefalinger?

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så hvis noen blir svært brydd: Unnskyld! men jeg bruker PCen mest til spill og trenger en stol som er god å sitte i + at den ikke er hemmende i forhold til å utfolde seg fritt ved PC bordet... litt vagt, men dog..

Tenkte litt på denne: link

Sitter i dag på en trollgammel helt enkel kontorstol som ikke er noe god i lengden :(

Den stolen er svært populær og absolutt helt grei stol. Om du ikke vil investere flere lakener på en kontorstol så vil jeg si at den du har valgt er en av de beste alternativene. Vil heller ikke se bort ifra at det er den som gir mest for penga.

Jeg har vurdert Allak før, og har prøvesittet den en del. Absolutt en grei stol, og nå som de har senka prisen er den jo nesten ett røverkjøp.

En annen stol jeg har vurdert i det siste, er en ny hos Skeidar.

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search=

Veldig god stol, ikke skinn men noe annet rart perforert stoff...

Vurderer sterkt å kjøpe den selv (min gode gamle traver må snart byttes ut... men så har jeg hatt den siden høsten 1986! Kvalitet... :D )

IKEA-stolen ALLAK er en kjempestol, kjøpte den på IKEA Bergen for en måned siden til 498.- Et kupp. Stolen er behagelig, og "enkel" å montere (til IKEA å være da).

Anbefales! Er den stolen der du garantert får mest for pengene

superreven - For all del ikke kjøp den du linket til i første post, den er søppel! IKKE god å sitte i og ingen justeringsmuligheter annet enn opp og ned.

Kjøp en bra stol som varer en stund, du får ikke en bra stol på Ikea og sånne butikker, du må på kontorutstyr butikker!

Her er et råbra merke med skikkelig kvalitet og garanti http://www.ero.no/

Edited by Hoax

Enig med Hoax her......disse "billig"-stolene til Ikea, Jysk og Skeidar, er bare noe dritt. Legg heller i litt penger å kjøp en skikkelig stol. Fra 3000 og oppover, får du bra stoler.

mvh

Pantera

Enig med Hoax her......disse "billig"-stolene til Ikea, Jysk og Skeidar, er bare noe dritt. Legg heller i litt penger å kjøp en skikkelig stol. Fra 3000 og oppover, får du bra stoler.

Tja, synes nå den er veldig god å sitte i jeg, og til en 1/6 av prisen.

Får bare håpe jeg ikke får varige mèn. :hmm:

Skal du ha en stol du kan sitte mye i, og gjerne sovne i for den saks skyld skal du ta en titt på Håg stolene. De er ikke billige, men totalt overlegne å sitte i...samt sove :p

superreven - For all del ikke kjøp den du linket til i første post, den er søppel! IKKE god å sitte i og ingen justeringsmuligheter annet enn opp og ned.

Kjøp en bra stol som varer en stund, du får ikke en bra stol på Ikea og sånne butikker, du må på kontorutstyr butikker!

Her er et råbra merke med skikkelig kvalitet og garanti http://www.ero.no/

Å sikle - Ero 800 Controller er akkurat det jeg er ute etter...er må det ringes og sjekke pris :)

tacomodo ja av dårlige og feil innstilte kontorstoler kan man få det ja. At du har en kontorstol til 20000 betyr ikke at du ikke kan få vondt i ryggen hehe.

Anbefaler helrygg, justerbar ryggpute, nakkestøtte og justerbare armlen til kontorstoler.