Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med oppkopling


Anbefalte innlegg

Håper jeg har plassert denne i rett kategori.

 

Problemene er som følger :

 

Oppkoplingen min(ekstern pålogging) for ISDN har plutselig forandret seg, 2 siste bokstaver i brukernavn er erstattet av noen tall som ser ut som en IP- adresse, og det blir lagt inn ett passord automatisk, selv om jeg velger bort dette, som er over 10 tegn langt.

Hver gang jeg resetter dette, kommer det tilbake neste gang jeg starter opp.

 

La nå også merke til at de 3 tilkoplingene jeg har alle har samme oppringningsnr., og det skal de ikke , da jeg bruker start og tiscali.

 

Syns også oppringningen går mye tregere enn før, selv om det bare er snakk om 4-5 sek. før den er koplet til.

 

Når jeg så surfer, kommer det ut av ingenting et slikt vindu i venstre skjerm kant, som når man trykker på søk i toppen av browseren.

Jeg har ikke trykket det fram, og søkemaskinen er lycos, og i søkelinja står det en haug med tall og bokstaver om hverandre, ikke noe leselig med andre ord.

 

Og etter en en til to timer faller internet ut så jeg må kople opp igjen.

 

Noen som vet hva det kan være

 

Har kjørt virusscan, Adaware og Spybot S&D

 

Jeg antar at dette er feil nummer jeg ringer, det består jo av 15 tall

 

Setter pris på litt hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som at oppringingen fra maskinen din har blitt kapret av et eller annet dialprogram. Forsøk noen av verktøyene du finner i denne tråden. Du kan nok vente deg en solid regning fra teleoperatøren din, og jeg hadde nok begrenset tiden jeg bruker online til denne greia er renset ut.

 

Edit: Du skal normalt kunne endre telefonnummeret du ringer opp manuelt, slik at du slipper høye telefonregninger. Men dette varer normalt kun til neste gang du ringer opp.

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...