Sourze Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Helt sprøtt, sleit med en utrolig treg pc, kvittet meg med Norton antivirus og installerte NOD32, og det er som jeg sitter på en helt annen maskin. Gotta love NOD32. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ja NOD32 er genial, merker at windows starter betydelig raskere nå, den søker også mye raskere etter virus og bruker ikke så mye resurser når jeg innstallerer programmer og åpner filer. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har kikka såvidt på dette pgr, etter hva jeg kan se så er det ikke firewall i det. Hvilket firewall pgr bruker dere? Og, blir maskina virklig noe særlig raskere når man erstatter NAV med 2 andre pgr? Knut Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Bruker NOD32 og Sygate professional firewall, maskinen kaster ikke bort noen krefter da og legger glatt mange timer bak seg før jeg kanskje slår av PC'n om natten hvis jeg skal sove. Norton, gå vekk! Hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Også jeg bruker NOD32 etter at jeg hadde Norton inne i nær 3 år NIS 2002, 2003 og 2004. Det er ikke brannmur i NOD meg jeg kjører nå kun Windows sin firewall funker fett dette oppstettet for meg, merker en markant ytelses forbedring etter jeg kasta ut Norton Internet Security. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Samme her! Firewall er for pyser! Windows sin ( i allefall i SP2 er bra nok ) La inn Nod 32 på alle pc'ene. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har noen andre problemed med å komme inn på www.nod32.com? Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har noen andre problemed med å komme inn på www.nod32.com? Ja, den er visst nede for øyeblikket. Ta heller en titt på www.nod32.com.au, det er nesten mer info der faktisk. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hmm.. dette må testes, så skal vi se om maskina blir noe mer futt i Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jepp, har brukt NOD32 en god stund nå (ganske lenge faktisk) og det er det mest geniale antivirus programmet som finnes på markedet, merket STOR forskjell når jeg bytta det ut med NAV. Og bruk www.eset.com hvis andre linker ikke fungerer Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det noen som har lest noen tester av dette programmet ? Jeg tenker da på ytelse, samt finner det virus ? (Til dere som syns norton bruker mye ressurser, har dere prøvd panda ? hehe) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det noen som har lest noen tester av dette programmet ?Jeg tenker da på ytelse, samt finner det virus ? Øivind Dahle skrev en test som du finner her Lenke til kommentar
gwh Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 NOD32 er veldig lettdrevet og fungerer veldig bra. Bruker det sammen Zonealarm pro akkurat, og når prøvetiden er ute skal jeg kjøpe begge to. En gang må være den første..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå