Gå til innhold

9800: Pro eller 256?


Anbefalte innlegg

Håper det er en mening i dette spørsmålet: Dersom prisen på et skjermkort sier at du kan velge mellom et 128 MB Pro eller et 256 MB vanlig 9800, men ikke har råd til 256 PRO, hva er best for spillformål? Med andre ord, får du mest igjen for extra fillrate og klokkehastighet eller ekstra minne? (Battlefield Vietnam, Rome Total War...)

 

...twfa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange 256MB kort er 128bit, og da er det et skikkelig dårlig kjøp.

Hei igjen. Jeg sjekket en gang til. 256 MB kortet var faktisk bare 128 bits. Takk for det tipset, Thomas, den detaljen hadde jeg ikke lagt merke til. (Den modellen står ikke på ATI sine sider en gang. Der er alle 256 bit.)

 

Da gir det seg vel selv, antar jeg. Takk til alle som svarte. (Det må gjerne komme fler...)

 

...twfa

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Mange 256MB kort er 128bit, og da er det et skikkelig dårlig kjøp.

Hei igjen. Jeg sjekket en gang til. 256 MB kortet var faktisk bare 128 bits. Takk for det tipset, Thomas, den detaljen hadde jeg ikke lagt merke til. (Den modellen står ikke på ATI sine sider en gang. Der er alle 256 bit.)

 

Da gir det seg vel selv, antar jeg. Takk til alle som svarte. (Det må gjerne komme fler...)

 

...twfa

Bra, der gikk du nesten i en felle. :)

 

Radeon 9800 128 256bit fra Sapphire eller Powercolor er gode kort.

Lenke til kommentar
Mange 256MB kort er 128bit, og da er det et skikkelig dårlig kjøp.

Hei igjen. Jeg sjekket en gang til. 256 MB kortet var faktisk bare 128 bits. Takk for det tipset, Thomas, den detaljen hadde jeg ikke lagt merke til. (Den modellen står ikke på ATI sine sider en gang. Der er alle 256 bit.)

 

Da gir det seg vel selv, antar jeg. Takk til alle som svarte. (Det må gjerne komme fler...)

 

...twfa

Bra, der gikk du nesten i en felle. :)

 

Radeon 9800 128 256bit fra Sapphire eller Powercolor er gode kort.

Skal kjøpe Powercolor kortet.. har hørt mye bra om det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...