Gå til innhold

GTA3 vs. GTA Vice?

Hvilket er best - GTA 3 eller GTA Vice City?  

67 stemmer

1. 1. Hvilket er best - GTA 3 eller GTA Vice City?

• GTA 3
      14
    • Vice City
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syntes Vice City er best, først og fremst fordi det er en mye større spill, med tanke på innhold, story, miniquests og områder. Det hadde også en mye lengre levetid da mange laget stuntfilmer i Vice City.

Vice City hadde en mer gjennomført stil, er kanskje lettere å lage 80tallet med sine ekstremiteter enn å lage "nåtid". Musikken var knall på begge.

Følte at det ikke var så mye stuntmuligheter i GTA3 kanskje først og fremst på grunn av det store motorsykkel savnet. Men for all del GTA3 var også et supert spill for sin tid.

Gleder meg til San Andreas, det er best det blir :w00t: KICKASS :w00t:

Endret av Azper
Skrevet

Jeg sier bare følgende:

Vice City er sjef. Vice City er Gud. Setter jeg meg først ned for å spille dette spillet, blir jeg sittende der. Alt er best med spillet. Grafikken. Storyen. Bilene. Musikken. Tidsepoken m/ klesstilen, som jeg forøvrig har tatt opp (tenker da på dressene). Og Vice City er selvfølgelig best på PC. PS2-versjonen er for pyser.

Skrevet
Og Vice City er selvfølgelig best på PC. PS2-versjonen er for pyser.

Så kall meg ei pyse. Imens kan du sitter der å spille et PS2-spill på PC... Dessuten får jeg spille San Andreas et år før deg! :tease:

Skrevet

:ermm: Foretrekker å sitte å chille i sofaen når jeg spiller Vice City. Det er en

helt annen opplevelse å spille slike spill på konsoll.

Ontopic: Syntes VC var best på det meste. Var forelsket i spillet fra første stund. :love:

Skrevet

Så kall meg ei pyse. Imens kan du sitter der å spille et PS2-spill på PC... Dessuten får jeg spille San Andreas et år før deg! :tease:

Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves. Og jeg må ikke vente et år, som du sier. Det lanseres på PC neste sommer, kanskje før. Men det er fordi Rockstar er kjøpt og betalt av Sony. Og det er litt synd. Men jeg har jo Vice City, da.

Skrevet

Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves. Og jeg må ikke vente et år, som du sier. Det lanseres på PC neste sommer, kanskje før. Men det er fordi Rockstar er kjøpt og betalt av Sony. Og det er litt synd. Men jeg har jo Vice City, da.

duh...

Om det kom til PC først ville de ikke tjent en dritt på det likevel.

Skrevet
Syns ikke bilene i VC er bedre enn GTA3.. er noe med fargesettingen som gjør gta3 mer, hmm, realistisk(?), rent utseendemessig.

VC er da ganske realistisk det. Hus var faktisk rosa på den tiden i miami :) Er vel det nå og for den del :) Synes ikke bliene var så ille heller.

VC er anyways GTA3 overlegen på alle måter, voten sier vel alt :D Orka faktisk ikke spille GTA3 ferdig engang :thumbdown:

Skrevet

Begge var underholdene , men mye bedre atmosfære i Vice City... GTA3 var så mørkt og trist på mange måter syns jeg. VC var mer livlig!

Men det beste er fremdeles Mafia! :D

Skrevet (endret)

Vice City har best grafikk, best musikk(Priest, Slayer, og Afrika Bambaataa, kan man slå det?), fetest kjøretøy(Motorsykkel og "Billie Jean" er som skapt for hverandre), og fetest story. Liker det best.

Og... ikke minst.... Pratekanalene er mye morsommere enn i 3'ern.

Det eneste som mangler er alle sangene fra Scarface(Som er på Flashback kanalen i 3ern), siden hele spillet ripper kjempemye fra Scarface og andre DePalma filmer uansett.

Og den klassiske kanalen da...

Endret av Niskivara
Skrevet
Vice City har best grafikk, best musikk(Priest, Slayer, og Afrika Bambaataa, kan man slå det?)

Bare det å rulle nedover stripa på en Harley (eller hva i pokker de ble kalt i Vice City) mens Raining Blood ljomer fra anlegget, er faen meg ubetalelig! Jeg kunne ha digget spillet BARE på grunn av musikken, men heldigvis er det meste med spillet så gjennomført 1985/86 at jeg holder det som en av mine all-time-favourites ved siden av Civilization m.fl.

Skrevet

Helt klart gta3 denne hadde det meste gameplay, miljø, realistisk miljø.

VC var bra men syns det var noe som manglet dessuten likte jeg kjøring i by var morsomere i gta 3 enn vc.

Hadde håpet en forbedring av gta3 etter vc men san andreas ser ut som en tabbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...