w0d00 Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Måtte bare legge ut dette bildet av en norsk buss på Kreta, som jeg tok nå i sommer.. Helsfyr T er sikkert helt gresk for grekerne..
Stor Oddnoga Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 (endret) Hehe. :-) EDIT: Gjorde om på innlegget mitt. Forstod ikke helt poenget i natt (sikkert av diverse årsaker). Endret 12. september 2004 av Swag
Mato Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 vet om mange norske busser som trøkker rundt i verden , TIRB (troms indre rutebil) har sent mange busser ned til afrika så der kan du finne busser med FINNSNES , SØRREISA ; TROMSØ ol i skiltkassen
Black Star Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Ja, den var morsom. Kanskje ikke så fryktelig morsom, men en artig observasjon var det i det minste :-)
Stor Oddnoga Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Ja, den var morsom. Kanskje ikke så fryktelig morsom, men en artig observasjon var det i det minste :-) Helt korrekt. Misforstod hele greien i natt. Den var faktisk veldig artig når jeg først tok den. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå