Gå til innhold

Sette opp Gmail på P900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Gandalf the Grey!

 

Eg har fått gmail to pop3.Tilleggsprogram på pcen som gjer at ein kan få gmail emails ned til pcen.I det programmet fins det ein mulighet for å la eksterne kilder til å hente ned post fra serveren.Om du setter hake ved den funksjonen og bruker email funksjonen i P900 (har ikkje så mykje kjenskap til p900 men,regner nesten med at det finnes ein epost funksjon i "telefonen".

 

Programmet finner du her : http://www.imizzy.com/ <-Det heiter gPopper.

 

Eg bruker dette programmet til å hente ned gmail emails til Thunderbird på pcen.Og har prøvd å configurere epost funksjonen på min Siemens M55 for å motta gmail på mobiltelefonen.Men,det ser ut til at noko skjer når mobiltelefonen min skal hente eposten fra min pc som står på.Mobiltelefonen registrerer at det er kommet ein ny epost og henter denne ned.Men,emnet og avsende er tomme feilt og teksten ser ut som ei feilmelding.Skal teste dette vidare ved å bruke ulike mobiltelefonar og ulike opperatører/mobilnett.

 

Kan alltid komme tilbake med tilbakemeldinger på korleis denne testinga går.

 

Men,no ligger den mobiltelefonen eg vil teste dette med på lading med feil sim-kort i (det er nesten ikkje penger igjenn på det som står i den mobiltelefone).

 

 

Håper dette hjelper deg litt.

Lenke til kommentar
Hei Gandalf the Grey!

 

Eg har fått gmail to pop3.Tilleggsprogram på pcen som gjer at ein kan få gmail emails ned til pcen.I det programmet fins det ein mulighet for å la eksterne kilder til å hente ned post fra serveren.Om du setter hake ved den funksjonen og bruker email funksjonen i P900 (har ikkje så mykje kjenskap til p900 men,regner nesten med at det finnes ein epost funksjon i "telefonen".

 

Programmet finner du her : http://www.imizzy.com/ <-Det heiter gPopper.

 

Eg bruker dette programmet til å hente ned gmail emails til Thunderbird på pcen.Og har prøvd å configurere epost funksjonen på min Siemens M55 for å motta gmail på mobiltelefonen.Men,det ser ut til at noko skjer når mobiltelefonen min skal hente eposten fra min pc som står på.Mobiltelefonen registrerer at det er kommet ein ny epost og henter denne ned.Men,emnet og avsende er tomme feilt og teksten ser ut som ei feilmelding.Skal teste dette vidare ved å bruke ulike mobiltelefonar og ulike opperatører/mobilnett.

 

Kan alltid komme tilbake med tilbakemeldinger på korleis denne testinga går.

 

Men,no ligger den mobiltelefonen eg vil teste dette med på lading med feil sim-kort i (det er nesten ikkje penger igjenn på det som står i den mobiltelefone).

 

 

Håper dette hjelper deg litt.

Hmm, fikk det ikke helt til, men jeg skal prøve på nytt :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...