Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem er lei av internett hastighen sin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har NGT 1700/512 men får bare 1000-1200 på linje testen hos itavisen. Jeg er dritt lei linja. for den lagger når jeg spiller. 3000/700 hadde vært no!! :D

Skrevet

Fikk på torsdag 6mbit/? adsl .... men i gårkveld så ca1/10 av hva eg skal ha...når eg laster ned med 89kB/s så bruker eg hele linja :(

Skrevet

1700/512 ligger på 1700+

kan ikke si jeg er så super fornøyd, ville hellst hatt lyse 10mb... menne selvfølgelig ble det avgjort å ikke bygge ut i mitt område!

men jeg overlever.. ;)

Skrevet (endret)

har 2048/256 fra telenor.. innhastigheten har jeg ingenting å si på, men uthastigheten kunne godt ha vært satt opp til 512kbit for min del.. om jeg laster opp over 22kb/s så blir nedlastingshastigheten kraftig redusert, men det er jo pga. overhead på TCP/IP protokollen. Spesielt merker jeg dette på p2p apps, men det ordner seg ved å sette upload til maks 20kb/s :ermm:

Endret av kjaks
Skrevet
Alltid like frustrerende og irriterende å se ADSL-brukere som klager.

WORD!

Gi meg fri bruk av ISDN, altså uten tellerskritt og heller fastpris i måneden, så hadde jeg vært STORFORNØYD!

Skrevet
Jeg har NGT 1700/512 men får bare 1000-1200 på linje testen hos itavisen. Jeg er dritt lei linja. for den lagger når jeg spiller. 3000/700 hadde vært no!! :D

Jeg har samme linja og er storfornøyd! Aldri hatt noen hastighetsproblemer. Spilling har jeg aldri drevet med, men om det evt. skull lagge litt i noen spill, gjør det meg ingenting :-)

Hvor i landet holder du til? Bergen her...

Skrevet
Alltid like frustrerende og irriterende å se ADSL-brukere som klager.

Helt enig, sliter med isdn selv og har gjort det i snart 4 år. Men jeg ser ihvertfall lyset i enden av tunnelen. I starten av oktober er den linja borte for godt :w00t:

Skrevet

Så sinnsykt lei av å se folk med mbit+ linje som syter og bærer seg!

Prøv å leve i 2004 med vanlig ISDN! Dere har ingen ting å syte av!!!

Arghhh!!!

Skrevet (endret)

Synes uploaden min på 256kbit er altfor lavt. Blir nødt til å sette lav uploadhastighet i diverse programmer eller så strupes downloadhastigheten min.

Endret av Spaz
Skrevet

har 10 mbit som jeg er lei av...vil ha 20 eller mer :yes:

Kan jo være vi er så heldige å får en hastighetsoppgradering vi som har 10 mbit også iogmed at lyse gir gratis oppgradering fra 2 til 4 mbit til 2 mbit kundene sine :love:

Skrevet

tenker med gru tilbake på de gode gamle modemdagene .... og telf regningene..

skulle gjærne hatt sdsl..(1 mb) men får intilvidere nøye meg med 1700/512adsl...

om det tar noen timer å få ned familefilmen fra i fjor så jaja.. TTT i det dagelige ellers også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...