Gå til innhold

Lineage 2 Filmer ! Utrolig bra!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikke det er så galt jeg, hvis produktet gir så mye mer igjen enn andre online MP spill...

det jeg synes er at de burde la oss laste ned filene til spillet gratis..

Skrevet

Ja det er helt latterlig at dem tar 50$ for å laste ned spillet. Noe så helt enormt teit. Burde være gratis å laste ned men at man ikke fikk gratis måned, heller betalte fee fra dag 1

Skrevet
bare kipt at det koster penger å spille :(

Lineage2 koster ca 105kr måneden. Spiller du 20 timer i måneden(noe som er veldig lite) betaler man 5kr timen. Det betaler jeg gladelig for den spillopplevelsen et bra MMORPG gir meg. Kan jo forstå at unger uten fast inntekt synes det er dumt at det er en månedsavgift på MMORPGs , siden de fleste foreldre sikkert ikke vil betale for de. Men å drive et MMORPG krever mye ressurser og en månedlig avgift er nødvendig. Synes heller ikke det er latterlig at de tar betalt for softwaren. Ikke mange produsenter som gir bort et forholdsvis nytt spill, selvom en månedlig avgift kreves for å spille. 350 kr ca ble trekt fra kontoen min da jeg kjøpte L2 i mai, trekker jeg fra første måneds avgift kostet det meg 250kr. Ikke dårlig pris det spør du meg. Dessuten er alle fremtidige "expanison pakker" gratis. Og NCSOFT har garantert 2 til 3 i året så vidt jeg har forstått. Nei, hvis man først finner spillegleden i et MMORPG, så er 100 kr i månedsavgift en avgift man betaler med glede.

Kule filmer foresten.

Skrevet

Noen som vet om en fin side som lister opp i priser på de forskjellige MMO spillene? Helst i NOK.

Har hørt at det er mye tull med lineage på grunn av folk som selger utstyr over amazon (hørte rykter om at org. kriminalitet stod bak) og at mange spillere samlet seg og lagget serveren til granskauen. Er dette sant, evt blitt bedre?

Skrevet
Noen som vet om en fin side som lister opp i priser på de forskjellige MMO spillene? Helst i NOK.

Har hørt at det er mye tull med lineage på grunn av folk som selger utstyr over amazon (hørte rykter om at org. kriminalitet stod bak) og at mange spillere samlet seg og lagget serveren til granskauen. Er dette sant, evt blitt bedre?

At "virtual items" blir solgt på ebay og lingnende er jo ikke noe nytt. Det er blitt gjort siden diablo kom ihvertfall. Er enig i at det er en uting, men desverre vanskelig å få bukt med. Det eneste man kan gjøre er å ikke kjøpe noe selv. Noen kaller botene i spillet (boter er characters som blir styrt av et dataprogram, ikke av en person, slik at figuren kan "farm" penger 27\7) for "the chinese mafia". Sikkert derfor du har hørt at organisert kriminalitet står bak. Men det er faktisk ganske underholdnende og ta med seg noen kompisser og gå på bot jakt.

Lagg har aldrig vært noe problem for meg, selvom serveren befinner seg i USA.

Skrevet
Bare synd at Lineage 2 er noe dritt, eller det er et godt spill, men det er ødelagt! Ingen som spiller det omtrent, nybegynner byen er helt øde.. heh

Heh? Har aldrig opplevd en tom start by, eller tom by i hele tatt. Hvilken by snakker du om? Dette selvom jeg som oftest spiller på europa tider. Er jo flest amerikanere som spiller, siden spillet ikke er sluppet i europa ennå.

Skrevet

har aldri sett en øde by enda jeg heller, hvilken by prater du om ? gludin ? den er forsåvidt tom fordi det er en noobie by der man ikke kan starte ... ellers har alle byer ganske mange folk, spesielt giran og gludio er blitt "handels sentre"

Skrevet
Bare synd at Lineage 2 er noe dritt, eller det er et godt spill, men det er ødelagt! Ingen som spiller det omtrent, nybegynner byen er helt øde.. heh

Heh? Har aldrig opplevd en tom start by, eller tom by i hele tatt. Hvilken by snakker du om? Dette selvom jeg som oftest spiller på europa tider. Er jo flest amerikanere som spiller, siden spillet ikke er sluppet i europa ennå.

Sikker? Jeg fant det i danmark i sommer

Skrevet

Sikker? Jeg fant det i danmark i sommer

Ja, man kan kjøpe det i Oslo også i noen butikker, men det er importert fra USA. Lanseringen i europe er i november tror jeg, da det vil bli satt opp europeiske servere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...