Keylar Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 "Legio" fra Sieghardt serveren har lagd mange gode filmer , dette er den siste i han har lagd hittil , ET MUST å se! :!: http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=39392
anon12234 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 bare kipt at det koster penger å spille
MrLee Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 syns ikke det er så galt jeg, hvis produktet gir så mye mer igjen enn andre online MP spill... det jeg synes er at de burde la oss laste ned filene til spillet gratis..
Term Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Ja det er helt latterlig at dem tar 50$ for å laste ned spillet. Noe så helt enormt teit. Burde være gratis å laste ned men at man ikke fikk gratis måned, heller betalte fee fra dag 1
orjanos3.16 Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 bare kipt at det koster penger å spille Lineage2 koster ca 105kr måneden. Spiller du 20 timer i måneden(noe som er veldig lite) betaler man 5kr timen. Det betaler jeg gladelig for den spillopplevelsen et bra MMORPG gir meg. Kan jo forstå at unger uten fast inntekt synes det er dumt at det er en månedsavgift på MMORPGs , siden de fleste foreldre sikkert ikke vil betale for de. Men å drive et MMORPG krever mye ressurser og en månedlig avgift er nødvendig. Synes heller ikke det er latterlig at de tar betalt for softwaren. Ikke mange produsenter som gir bort et forholdsvis nytt spill, selvom en månedlig avgift kreves for å spille. 350 kr ca ble trekt fra kontoen min da jeg kjøpte L2 i mai, trekker jeg fra første måneds avgift kostet det meg 250kr. Ikke dårlig pris det spør du meg. Dessuten er alle fremtidige "expanison pakker" gratis. Og NCSOFT har garantert 2 til 3 i året så vidt jeg har forstått. Nei, hvis man først finner spillegleden i et MMORPG, så er 100 kr i månedsavgift en avgift man betaler med glede. Kule filmer foresten.
Sigga Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Og da kommer jeg med store spørsmålet: Hva slags spill er Lineage 2? Skjønner at det er det MMORPG... Noen sånt som anarchy online?
The_evil_blue_toad Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Noen som vet om en fin side som lister opp i priser på de forskjellige MMO spillene? Helst i NOK. Har hørt at det er mye tull med lineage på grunn av folk som selger utstyr over amazon (hørte rykter om at org. kriminalitet stod bak) og at mange spillere samlet seg og lagget serveren til granskauen. Er dette sant, evt blitt bedre?
FenrisC0de Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Bare synd at Lineage 2 er noe dritt, eller det er et godt spill, men det er ødelagt! Ingen som spiller det omtrent, nybegynner byen er helt øde.. heh
orjanos3.16 Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Noen som vet om en fin side som lister opp i priser på de forskjellige MMO spillene? Helst i NOK. Har hørt at det er mye tull med lineage på grunn av folk som selger utstyr over amazon (hørte rykter om at org. kriminalitet stod bak) og at mange spillere samlet seg og lagget serveren til granskauen. Er dette sant, evt blitt bedre? At "virtual items" blir solgt på ebay og lingnende er jo ikke noe nytt. Det er blitt gjort siden diablo kom ihvertfall. Er enig i at det er en uting, men desverre vanskelig å få bukt med. Det eneste man kan gjøre er å ikke kjøpe noe selv. Noen kaller botene i spillet (boter er characters som blir styrt av et dataprogram, ikke av en person, slik at figuren kan "farm" penger 27\7) for "the chinese mafia". Sikkert derfor du har hørt at organisert kriminalitet står bak. Men det er faktisk ganske underholdnende og ta med seg noen kompisser og gå på bot jakt. Lagg har aldrig vært noe problem for meg, selvom serveren befinner seg i USA.
orjanos3.16 Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Bare synd at Lineage 2 er noe dritt, eller det er et godt spill, men det er ødelagt! Ingen som spiller det omtrent, nybegynner byen er helt øde.. heh Heh? Har aldrig opplevd en tom start by, eller tom by i hele tatt. Hvilken by snakker du om? Dette selvom jeg som oftest spiller på europa tider. Er jo flest amerikanere som spiller, siden spillet ikke er sluppet i europa ennå.
Keylar Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 har aldri sett en øde by enda jeg heller, hvilken by prater du om ? gludin ? den er forsåvidt tom fordi det er en noobie by der man ikke kan starte ... ellers har alle byer ganske mange folk, spesielt giran og gludio er blitt "handels sentre"
The_evil_blue_toad Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Bare synd at Lineage 2 er noe dritt, eller det er et godt spill, men det er ødelagt! Ingen som spiller det omtrent, nybegynner byen er helt øde.. heh Heh? Har aldrig opplevd en tom start by, eller tom by i hele tatt. Hvilken by snakker du om? Dette selvom jeg som oftest spiller på europa tider. Er jo flest amerikanere som spiller, siden spillet ikke er sluppet i europa ennå. Sikker? Jeg fant det i danmark i sommer
orjanos3.16 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Bare synd at Lineage 2 er noe dritt, eller det er et godt spill, men det er ødelagt! Ingen som spiller det omtrent, nybegynner byen er helt øde.. heh Heh? Har aldrig opplevd en tom start by, eller tom by i hele tatt. Hvilken by snakker du om? Dette selvom jeg som oftest spiller på europa tider. Er jo flest amerikanere som spiller, siden spillet ikke er sluppet i europa ennå. Sikker? Jeg fant det i danmark i sommer Ja, man kan kjøpe det i Oslo også i noen butikker, men det er importert fra USA. Lanseringen i europe er i november tror jeg, da det vil bli satt opp europeiske servere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå