kunchun Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Når jeg starter steam så kommer det looking for steam updates. Jeg vet det er helt vanelig. Men den starter aldri å update, etterhvert kommer det: "Cannot connect to the steam network, please try again later." Har fått den samma beskjeden i flere måneder! Noen som har no forlsag til hva det kan være?
Rikky Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Vet ikke, men Steam funker som regel ikke hos meg. Det funket for første gang på en stund i går, men nå er det nede igjen. Alle som sitter i samme nettverk som meg har fungerende Steam stort sett hele tiden.
kunchun Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Jeg testa å laste ned opera nå men det funka heller ikke, samme med dc++.. Så er vel helst noe gælig med nettverket
chokke Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Er vel steam som ikke har stor nok kapasitet eller noe?
kunchun Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Hva mente du med det? det skjønte jeg ikke.. At steam nettverket ikke har nok kapasitet?
kunchun Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 1000 ganger.. Kanskje litt mer enn det å.. Faktisk er det en venn a meg som har problemet Funker helt fett her Men jeg skjønner ikke hav som er gæli hoss han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå