Gå til innhold

Hjelp Noe er glat med min helt nye Seagate


MonkyBOY

Anbefalte innlegg

Det gjelder en Seagate Barracuda ST3200822A 7200.7 200Gb 7200rpm 8Mb UDMA100 IDE

 

Når jeg formaterte den og var ferdig 100% eller 99% kom det opp windows kun eikke fullføre formatering :no: og jhvis jeg prøver og lage filmmed fraps blir filene 1.2mb filmen går bar epå og av liksom og filmen blir uleselig kunne heller ikke brenne fra hardisken :( Men den er ganske rask på overføring mellom hardiskene mine

 

jeg kan ha filer på den og spille av filmer men en gang jeg spilte av e film restarta bare systemet?

kan det ha noe med og gjøre at jeg har tre partisjoner på gamle disken C,D,E så er cdromene F,G og alchol virtua drive er G og Hardiskken som er 1 partisjon er I

Scansdisk gikk utrolig seint off tok 5min og prossent av seteg 5av5 måtte bare sru av og på pcen

 

Noen somkan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei monky.

 

Hadde et slikt problem med formatering selv, og løste det ved å fjerne alle kabler relatert til harddisken, for så å sette dem på plass igjen.

 

Sørg for at kablene strekker seg rimelig jevnt, og ikke krøller seg mer enn nødvendig.

den har vært temlig krøllet før får vel kjøpe en ny rund kabel men Disken min er ATA100 venlig kabel ikke sant kan jeg brukke ATA133 rund kabel er det samme kablen men støtter ATA 133 hastighet Tusen takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...