Ni kon Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Virker dette blir jeg drit imponert. Sitter på toget mellom Gøteborg og Oslo. Er riktignok ikke oppe i 200 km i timen, men de reklamerte med det. 40 minutter kos gratis på internet på alle Linx tog i september. Heia SJ
Thlom Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Virker dette blir jeg drit imponert. Sitter på toget mellom Gøteborg og Sverige. Er riktignok ikke oppe i 200 km i timen, men de reklamerte med det. 40 minutter kos gratis på internet på alle Linx tog i september. Heia SJ øhm Nice forresten
Zethyr Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 loool, hvordan kan du bruke 40 min mellom gøteborg og sverige ?
Ni kon Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 toget mellom oslo og gøteborg tar ca 4 timer. For internett hele veien = 80 kroner For internett i 40 min = 50 kroner Men du får en billet gratis og kan surfe i 40 minutter.
JoeDohn Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Asså, hvor VAR det du sa du reiste mellom? Uansett, de vognene der er vel verdt moroa. Jaffal ved lengre reiser. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå