Explorer Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 Det er nok ganske usannsynlig det med at det er uoffesielle maps. Jeg har enda ikke lastet ned en eneste map til spillet. Men den kan være en bug i EA sin map, Twilight Flame? Det er den eneste mapen jeg har prøvd på ZH
Celsior Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 de originale bretta er problemfrie de...
Explorer Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Er det noen som kan forklare hvordan man skal legge de .cab filene i spillmappen? Jeg prøvde med å kopier filene data1.cab og language.cab, og legge dem rett i C:\Programfiler\Spill\Generals ZH men det ble ikke noe bedre av det. Skal filene kansje pakkes ut av .cab filene og så limes inn, eller er jeg helt på jordet nå
The Stig Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) Hmm, trist du har fått noe løsning da jeg har samme problemet selv. Rare er at jeg mener nesten bestemt at problemet kom etter at jeg formatere og la in Win XP PRO med SP2 eng. Har spillt spillet glatt før, og den gamle pcen min greidde det også uten problemer. specs... Endret 22. september 2004 av Stikk-kont@kten
Explorer Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Mulig det er en liten misforståelse ute å går Jeg har dessverre ikke fått spillet til å virke. Det siste jeg prøvde var å avinnstallere det og innstallere det uten å legge inn patchene. Hvis det ikke kommer noen andre lure ideer skal jeg prøve å avinnstallere det enda en gang, og innstallere det på en annen harddisk. Er det ingen som kan forklare hvordan man lagger inn de .cab-filene inn i mappen? Skal de pakkes opp, eller skal de bare slenges inn? Selv tror jeg problemene kom etter den gamle CPU-en døde av varme. Det var en ulåst XP-2500+ som kjørte på 166 x 12,5. DEn kjørte spillet fint slik jeg husker.
sageman Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Skjer dette ved data som motstandere eller online? Hvilken fart går ram'en din på? Kontroller i bios at den stemmer. Prøv å legg til -nofpslimit på .exe-fila. Kom med tilbakemelding, dette er snålt.
Explorer Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 (endret) Dette skjer når je har data-kontrollerte motstandere. Har ikke fått prøve det på internett ettersom jeg ikke har tillgang til det på hybelen. RAMen kjører på 166 MHz DDR. Det samme gjør CPUen. Siste forandringen som ble gjort var å stramme timingsene til 6-2-2-2. Dette synest jeg er ganske bra med tanke på at det er veldig dårlig RAM jeg har (gammel noname dritt som har vært nær døden en gang). Skal prøve det med nofpslimit når jeg kommer hjem men tviler egentlig på at det blir å virke. Det ville jo være rart hvis den låser FPS så lavt etter en stund med spilling. Til å begynne med så går jo spillet helt glatt Edit: Forlater skolen nå, så blir ikke å kan svare på noe før i morgen (bare så det ikke kommer flere misforståelser ) Endret 23. september 2004 av Explorer
The Stig Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg tviler på at det har noe med hardware å gjøre da jeg har samme greia på min "supermaskin".... Spillet flyter helt glatt de første 5 minuttene, men så begynner det og "lagge" noe sinnsykt.
The Stig Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (Sorry bump) Spillte igjen nå nettopp, gitt litt glattere men det er da enda ikke slik det skal?! Satt og tenkte på om jeg skulle overklokke, men i og med at jeg har kjørt spillet helt glatt før skulle da ikke det være nødvendig?! Har en AMD 64 3200+ 2,0ghz
Explorer Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Ettersom spillet har minstekarv på prosessor satt til 800MHz så tror jeg ikke det hjelper å overklokke en A64-CPU til det spillet. Den er så kraftig at det blir bare en dråpe i havet. Kansje du må underklokke den Kansje den er så kraftig at spillet ikke liker den... Slik som gamle 486-er som hadde turbo-knapp.
Celsior Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Explorer, får du kommet deg inn i spillet i det hele tatt da?
sageman Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Min erfaring er at det er skjermkortet som har mest innvirkning på hvor godt dette spillet flyter. En A64 er uansett god nok, om den så gikk på halv fart Sjekk at innstillingene står på 'balansert' for 3D/openGL. Velg f.eks 1024x768 inne i spillet og prøv med både low, medium og high quality. Hvis dette ikke har innvirkning så går dere på 'custom' innstilling og prøver å slå av og på de forskjellige valgene. Er det kun på ZeroHour dere har problemer? Alt går fint i vanlig Generals? Alle andre spill glir fint? Hvis svaret er ja på alle, så avinnstaller ZH, vask platen 'gullende' ren og innstaller på nytt....
The Stig Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Har ingen problemer "online". Og ja, alle andre spill fungerer perfekt. Vurderer og leite etter patcher...
Celsior Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 (endret) tviler på det er patcher det går på... Som sagt, ZH er fullt av bugs og det krever mye RAM. Jeg kan selv slite voldsomt med 8AI på brettet etter en stund i spillet. Endret 24. september 2004 av Celsior
The Stig Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hmm, spillte såkalt "General Challenge" nå.... Ting går like glatt som såpe på vått badegulv... Merkelig at det da skal "lagge" så mye i "skirmish"...?!
Celsior Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 menneh, kanskje noen kan opplyse oss om hvordan man behandler disse .cab filene?
Explorer Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Nå er jeg tilbake for å kan svare på tingene som ble nevnt... Ja. Jeg kommer inn i spillet, og jeg får spillet. Men i multiplayer (LAN) eller Skirmish så hakker det helt forferdelig... Når det gjelder RAM, så prøvde jeg det hos en kompis som har mye RAM (1568 MB), men det hakket like mye. Når det gjelder skjermkort så tror jeg ikke det er der det ligger heller. Mitt GF 4800SE skal jo være mer enn kraftig nok. Har ikke prøvd å sette grafikken HELT ned, men jeg har prøvd å senke den. Når det gjelder oppløsning så kjører jeg på 1280 x 900[og noe]. Jeg har også prøvd spillet på et Gainward 6800GT som skulle være total overkill til det spillet, men det hakket Når jeg kommer hjem idag skal jeg prøve den general challenge.
Celsior Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Nå er jeg tilbake for å kan svare på tingene som ble nevnt... Ja. Jeg kommer inn i spillet, og jeg får spillet. Men i multiplayer (LAN) eller Skirmish så hakker det helt forferdelig... Når det gjelder RAM, så prøvde jeg det hos en kompis som har mye RAM (1568 MB), men det hakket like mye. Når det gjelder skjermkort så tror jeg ikke det er der det ligger heller. Mitt GF 4800SE skal jo være mer enn kraftig nok. Har ikke prøvd å sette grafikken HELT ned, men jeg har prøvd å senke den. Når det gjelder oppløsning så kjører jeg på 1280 x 900[og noe]. Jeg har også prøvd spillet på et Gainward 6800GT som skulle være total overkill til det spillet, men det hakket Når jeg kommer hjem idag skal jeg prøve den general challenge. Ja, det er det verste - å måtte svare på ting som allerede er svart på. Men slik blir det når flere har problemer og tråden blir lang... Du har rett i at det ikke står på specs, for det tror jeg oppriktig det ikke gjør! Challenge tror jeg funker, men det blir nok ikke det samme, for der vil du ikke kunne oppnå like mye aktivitet som du vil få med 6, 7 eller 8 AI i skirmish. Det kan se ut som det bare er slik i ZH, for det lagger hos meg og...
Explorer Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Jeg har jo heller ingen problemer i vanlig Generals. Det er jo igrunn rart for ZH skal jo ikke trenge mer ytelse Når jeg spiller, så spiller jeg heller ikke mot så mange AI motsandere. Det kan være f.eks. 1 medium, 1 hard men allikevel hakker det. Selvfølgelig blir det mye værre når man tar 3-4 allierte på hard. Har ikke prøvd mot noen på easy for det blir for lett. På vanlig generals så går det jo fint å ha 3-4 på brutal uten store problemer. Dette er merkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå