Gå til innhold

Problemer med C&C Generals Zero Hour...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan virke som dette er en bug i zero hour, ja. Og den kommer visstnok fram i skirmish, med flere AI som er satt til hard. Desverre så gir EA fan i spillet og de som har kjøpt det og satser heller på at de skal komme som en saueflokk å kjøpe LOTR-spillet som de nettopp har gitt ut....som antageligvis får samme elendig suppoten som Generals har fått. Aldri mer EA strategispill, de kan det ikke, eneste de klarer å lage er sportsspill!

Her er litt lesestoff og mulige løsninger på problemet:

http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/15623/?o=0

Det beste er nok uansett å gi fan i skirmish mot data'n, den er så elendig allikavel..og heller satse på spill mot andre på nettet. Det er forjævlig ubalansert, men allikavel mye mer moro enn mot data'n. Hvis noen av dere vil prøve, så har en i community'n laga en balanseringspatch som heter Tank Soverenty/patch 1.03. Den gir meget god balanse mellom alle lagene. Du finner den her:

http://users.wpi.edu/~lemue/patch1.03.zip

Vi er noen som bruker denne når vi spiller online, så har dere lyst å ta noen slag så finner dere folk enten i Europa eller mod maps-lobbien. Jeg er ofte i europa, så visst dere ser meg så er det bare å ta kontakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint å spille på internett, men det er litt vanskelig når man ikke har internett...

Skal se hva jeg får til angående å skaffe det hjemme, men det ser ikke så bra ut akkurat nå.

Lurer på om man kunne klaget til EA. Når spillet hakker så mye at det er umulig å spille, så har jo ikke de levert det man betalt for.

Skrevet

testa dette omtalte Twilight brettet, og gjett hva; Serious Error som bare f***!

Funka i går kveld med 4 bilder el. noe lignende i sekundet... Det virker som spillet får minnet til å lagre kjempemye, også når jeg skal loade det opp igjen etter save, så blir det bare rot med 'serious error' crash.

Det pussige er at folka på hardwareanalysis.com har vidt forskjellige system fra hverandre og allikevel får de crash. Det er jo bare lite oppløftende for oss som prøver å finne ut av hva som gjør at det kræsjer.

Skrevet

Må si jeg ikke helt forstår all hetsen mot EA her. Tror jeg har vært borti minst 15 maskiner (lan = teh win) med C&C Generals Zero Hour lagt inn. Ingen av disse maskinene hadde noe som helst problem med spillet for ikke snakke om alle som spiller på nettet.

Brukerfeil vil nå jeg si!! :p

Se ctrl+alt+del for å se hvilke prosesser som tar unødig mye cpu, sjekk etter diverse virus og andre skremmende programmer. Deretter bør du nok oppdatere dine drivere og hvis du fortsatt har store problemer, spør på Forum :!:

Skrevet

spillet funker med færre spillere... Det er snakk om 7 og 8 AI tilsammen hvor spillet lagger noe så brutalt, og etterhvert knekker helt totalt sammen. Det rett og slett dårlig programmering tror nå jeg.

Skrevet

Dessuten hetser vi ikke EA, det får Moonhowl stå for.

Problemet er at ZH fungerer dårlig, om så i det hele tatt når det blir mye i spillet å gjøre...

Skrevet

ok, et poeng der ja :) Men som en eller annen konkluderte med tidligere: Ikke spill Skirmish. AIen angriper veldig tidlig og har et fast angrepsmønster etter det. Meget lett å stå imot :)

Skrevet

Hmm...

Tror jeg kansje må prøve en av de andre brettene... Kansje det spessielt mye dritt med Twilight Flame :ermm:

Selv er jeg heldigvis ikke plaget med serious error.

Brukerfeil?

Det kan godt hende. Men jeg skjønner ikke hvorfor det virket på gammel-CPUen som var ødelagt, men ikke virker på den nye :innocent:

Når det gjelder å spille skirmish... Jeg har egentlig ikke noe valg. Ettersom jeg ikke har internett, og er ferdig med generals challenge (gjorde den ferdig med gammel-CPUen) og singleplayer delen.

Får vel se om jeg kan skaffe en internettlinje inn på hybelen :thumbup:

Skrevet
Hmm...

Tror jeg kansje må prøve en av de andre brettene... Kansje det spessielt mye dritt med Twilight Flame :ermm:

Selv er jeg heldigvis ikke plaget med serious error.

Brukerfeil?

Det kan godt hende. Men jeg skjønner ikke hvorfor det virket på gammel-CPUen som var ødelagt, men ikke virker på den nye :innocent:

Var det med cpu'en beregnet på meg..? :D I så fall så er du en av de få her som leser hele tråden for så å svare. :thumbup:

Nei, jeg aner ikke hvordan jeg skal kunne få den feilmld enda, selv om jeg har byttet til ny, og ikke knekt cpu. Det fungerte MYE dårligere med den halvdøde palomino prossesoren min - men det hakker ennå kan du si. Brukerfeil? Det må jo isåfall være at jeg alltid spiller med så mange AIs samtidig. Jeg har vurdert å bytte ut det gamle KT400 Soltek hovedkortet mitt med eksempelvis et Nforce2 Asus Deluxe kort. Det er et skudd i blindet, og mest sannsynlig så er det sikkert ikke det det står på.

Skrevet

Kan nå komme med en rapport etter å ha spillet i går.

Spillet virker faktisk. Jeg spilte på LAN med en annen, og en hard army GLA. Det gik hlet knirkefritt... Hadde ingen store problemer med hakkingen slik som før. Litt småhakking var det, men ikke noe stort. Jeg prøvde da på et annet brett i går. Kansje det er feil med Twilight Flame?

Når det gjelder de problemene med Serious Error som du har, så lurer jeg på om det kan være skadet hardware noen sted?

Han fyren jeg spilte med i går, hadde også problemer med at den plutselig gikk ut av spillet og fikk Serious error meldingen. Den maskinen hadde også problemer med å kjøre Prime 95 (fikk regnefeil). Problemet viste seg å være en RAM-brikke.

Skrevet

Heisann, henger meg på her, for jeg har også et problem med ZH; alle filmene i spillet hakker som et uvær. Dette gjelder EA-splashen, introen, og briefingene til oppdraga. Det er skikkelig GRUSOMT irriterende, for jeg får jo ikke avbrutt det på noen måte.

Noen som har noen tips?

Skrevet

Tror du bør lese gjennom posten litt nærmere "Djevelen".

Da jeg kan spille med for eks 7 på LAN osv uten noe hakking...

Men med en gang jeg prøver samme greia på "skrimish" (ja, maskinen min er kraftig nok!) hakker det som bare F***!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...