Gå til innhold

Takk Hardware.no! Her er min pc!


Anbefalte innlegg

Hva er responstiden på dern 20"'eren ? Store skjermer er generellt trege, noe du kan merke i FPS-spill. Jeg gjør det i hvert fall veldig godt på min 17" 20ms.

Disse skjermene har 16 ms. Jeg har ikke noe problemer med ett Gainward 6800Ultra skjemkort og AMD3500+.

 

For å si det slikt: Det lagga på en pc med Sapphire 9800pro 128 mb og Pentium 2.4 ghz. Men på den nye pc'n merkerjeg ikke noe lagg.

Ok, men det er ikke "lagg" det utarter seg som, det er etterslep, dvs. at bildet blir "blurry" ved raske bevegelser (f.eks. 180 grader rotering).

 

Jeg merket det *veldig* godt da jeg gikk over fra 17" CRT, men man kan lære seg å ikke legge merke til det, men jeg spiller fortsatt bedre på min gamle 17".

 

Men hvis oyvind_dahle går god for den, go for it :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man ha 2x17" ser jeg det som en stor fordel om skjermene har pivot mulighet. Av samme grunn som nevnt i den andre tråden din - 1024pix er rett og slett litt lite i høyden. Har 2stk 173t med pivot på jobb og det er helt genialt.

 

Nå er jo ikke 173t å oppdrive lengre men jeg vil tro 710t ikke er langt unna i kvalitet. (Ps. 173t buer faktisk)

 

Vurderer du 2stk NEC 1760NX får du jo ikke med pivot - men det er da også det eneste negative jeg kan se med disse skjermene.

 

EDIT: mixa trådene :whistle:

Endret av Øl_Mariachi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...