Gå til innhold

Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ett lite minus er at jack ikke klarer å løpe mer enn 50meter, men han kan svømme fem min under vann :hmm:

Det er grunnet en ankelskade han fikk under ett oppdrag i Colombia på midten av nitti-tallet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ett lite minus er at jack ikke klarer å løpe mer enn 50meter, men han kan svømme fem min under vann :hmm:

Patcher du spillet til versjon 1.1 så blir kondisen 15% bedre :p Hjelper jo litt da ;)

Skrevet

Patcher du spillet til versjon 1.1 så blir kondisen 15% bedre :p Hjelper jo litt da ;)

er det ikke 1.2 som gjør kondisen bedre da ?

Skrevet
Kjører på det letteste så jeg slipper å angre de gangene jeg ikke kommer meg videre.

Du kan ikke kjøre på det letteste, tenk når du er igjennom. Så sier du " Faen jeg skulle tatt ivertfall Medium.

Det er litt dumt.

Skrevet
Kjører på det letteste så jeg slipper å angre de gangene jeg ikke kommer meg videre.

Du kan ikke kjøre på det letteste, tenk når du er igjennom. Så sier du " Faen jeg skulle tatt ivertfall Medium.

Det er litt dumt.

men det er då du kommer på at far cry har så stor replay moglegheit, at du speler det ein gong til på medium ;)

Skrevet

Det er litt dumt.

men det er då du kommer på at far cry har så stor replay moglegheit, at du speler det ein gong til på medium ;)

:!:

Skrevet
Prøvde selv på challenging men det var håpløst lett å drepe alt uten å bli skutt selv..skal nå spille med realistic....MEN..så har jeg også spilt FPS-spill helt siden wolfenstein 3D en gang tidlig på 90-tallet...

Jaja. hvis du er på training oppdraget, så er det vel ganske lett uansett, selv sliter jeg litt på Treehouse banen med vanskelighetsgraden på medium :blush:

Skrevet
Jaja. hvis du er på training oppdraget, så er det vel ganske lett uansett, selv sliter jeg litt på Treehouse banen med vanskelighetsgraden på medium :blush:

Jeg tror du burde bli litt bedre i action spill, hvis du strever på Treehouse. Det er en av de letteste banene. Ikke for å være slem, men spill litt, litt eldre action spill, så du liksom får " feelingen " av action spill. Kanskje det vil hjelpe. :D

Skrevet (endret)

Spiller på det letteste, med AI autobalance on. Folka blir MYE bedre etter hvert som jeg pwner alle og ingen treffer meg :)

Og som noen sa her, begynn på det letteste, da vil (hvis du gidder) spille igjennom spillet på alle de vanskeligere vanskelighets gradene, som jeg gjorde på HL og kommer til å gjøre på HL2 :dribble:

Endret av M@R7!N
Skrevet

Personlig spiller jeg på realistic - ai autobalance. Men fremdeles ikke vanskelig nok når et headshot er nok.. :no: Men mutantene ble et slit, og crowe var ugudelig seig.

Men thats the way aha aha i like it! :!:

Båten som sank var også en prøvelse uten like.

Men jeg synes at doom3 nightmare er det beste jeg har vært borti. Og det vanskeligste. Nå har jeg kommet til teleporteren. AU AU AU!

• 3 uker senere...
Skrevet
Har runda det på medium. Holder på med easy nå :p

Du hopper ikke nå på Easy etter du har runda det på Medium det er bare dumt. Hopp opp på det vanskeligste eller det neste vanskeligste. Da får du skukkelig utfordring :thumbup:

Skrevet

Spiller på medium, jeg.

Men nå spiller jeg ikke så mye lenger, for jeg kom til et tragisk jordhøl av et brett,

med _mange_ monstre (de store, særlig), husker ikke hva det heter. Ga opp, skulle kanskje valgt easy :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...