Gå til innhold

Donere Penger til Overklokking.no ?


Anbefalte innlegg

CFD skrev:

 

 

Lars i overklokking.no burde vell ha sett denne posten nå..

Viss ikke så får han i alle fall en mail fra meg om dette.

Den ideen med lotto og sånt kunne iallfall vært utrolig bra.

Bra vinnersjangser også :smile:

 

 

Grunnen til at Lars Bjerke enda ikke har sett denne posten er ganske enkel, han er ute og reiser uten internett tilgang.

 

Uansett mange gode idéer her, og det er hyggelig og se at leserene tar initiativ og prøver å hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående å donere penger til Overklokking.no må jeg si at jeg er rørt over omtanken!

 

Og for å si det ærlig, det trengs. Som dere har fått med dere må vi som oftest betale for testproduktene, noe som har ført til ganske så tomme lommebøker etterhvert.

 

Selv har jeg måtte skrinlegge mitt neste prosjekt, en støysvak, vannkjølt, rask, minipc. Fant ut at jeg måtte selge min hovedpc for å få rå til dette prosjektet. Men det er dessverre vrient til den prisen jeg er nødt til å selge den for :sad: Så om noen er ute etter ny pc, har jeg en kraftig sak til salgs. Prisen er ikke urimlig, men som sagt, jeg må oppnå et visst beløp for å finansiere mitt neste prosjekt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 23:16, eSik skrev:

Angående å donere penger til Overklokking.no må jeg si at jeg er rørt over omtanken!


Og for å si det ærlig, det trengs. Som dere har fått med dere må vi som oftest betale for testproduktene, noe som har ført til ganske så tomme lommebøker etterhvert.


Selv har jeg måtte skrinlegge mitt neste prosjekt, en støysvak, vannkjølt, rask, minipc. Fant ut at jeg måtte selge min hovedpc for å få rå til dette prosjektet. Men det er dessverre vrient til den prisen jeg er nødt til å selge den for :sad: Så om noen er ute etter ny pc, har jeg en kraftig sak til salgs. Prisen er ikke urimlig, men som sagt, jeg må oppnå et visst beløp for å finansiere mitt neste prosjekt.



 

Dæven! Du selger ikke PC`n din for å lage en guide på forumet? Det hadde aldri falt meg inn! Fint at noen tar initiativ :smile:. Skaff noe kontonummer så kan jeg overføre ett par hundringser fra nettbank!

Lenke til kommentar

"Hva fanden nøler I etter"? som Ibsen (eller var det Wildenvey?) engang sa.

 

Jeg er ganske sikker på at svært mange brukere av forumet er interessert i at dette vil leve, og ikke minst ildsjelene som orker å drifte dette!

 

legg inn et kontonummer, så får dere se hva som skjer!

 

Jeg skal i hvertfall være en av de første til å gi en slant!

 

Stå på gutter! :smile:

Lenke til kommentar

Vi må nok diskutere hvordan slike donasjoner skal organiseres. Hvis penger strømmer inn på min private bankkonto kan litt av hvert skje :razz:

 

Neida, fra spøk til alvor. Vår ansvarlige redaktør, Lars Bjerke, kommer hjem om kort tid og vi vil da ta et standpunkt til hvordan dette skal gjennomføres. Inntil da har jeg fremdeles pc til salgs :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 00:27, eSik skrev:

Nemlig,


Derfor vi må få litt struktur på sakene!


 

Godt å høre! Selvsagt må jo slikt organiseres på en skikkelig måte, jeg er ganske sikker på at dere finner en god løsning på dette!

 

Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Hva kan jeg si - tusen takk for omtanken!

 

Det er ingen tvil om at litt ekstra cash vil hjelpe oss i gang med sjuke prosjekter. Problemet er bare å finne ut en fornuftig måte å gjøre det på. Det jeg uansett ser på en god sluttløsning er, som "daho" nevnte, å lodde bort det vi bruker disse pengene på til de av dere som har spytta inn penger. Det jeg da ser for meg er at vi setter en fast pris på et "lodd", og at hvert lodd er med i trekningne. Hvordan vi rent praktisk (og juridisk) skal ordne dette vet jeg ikke enda, men noe må det vel gå an å få til :wink:

 

Uansett hva det blir til kommer vi IKKE til å gi donorene noen automatiske fordeler. Som Wilhelmsen nevner kan det fort bli mer uhygge enn moro av det. Overklokking.no vil alltid være like tilgjengelig og nyansert for alle lesere.

 

Jeg skal ta tak i dette og forhøre meg med riktige personer, så får vi se hva det blir til. Det høres jo unektelig fristende ut med flere psyke prosjekter!

Lenke til kommentar

Da er vi i gang! Vi har ikke laget noe stort system enda, men sett gjerne inn penger på vårt kontonr.:

 

9100 202 9397

Betalingen merkes: Overklokking.no prosjekt

 

For å gjøre det litt mer oversiktlig vil vi ha innbetalinger i hele 50 kroner (50, 100, 150 osv - duh...), men vær så snill å begrens dere... Vi har bruk for alle de pengene vi kan få, men jeg vil ikke at Overklokking.no skal være grunnen til personlig konkurs :wink:

 

Jeg kommer til å sjekke kontoen regelmessig, og når det nærmer seg et morsomt beløp spør jeg dere på forumet om innspill til hvordan vi skal bruke pengene. Hva sier dere til Prosjekt GeForce4 som første milepæl?

 

 

_________________

Lars Bjerke

Ansvarlig leder og redaktør,

Overklokking.no

 

[ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-05-14 11:17 ]

Lenke til kommentar

Hei!

Ja,da var min første donasjon til overklokking.no prosjektet gjennomført... :wink:

 

 

_________________

Mr.Hassan

 

**Info** Hassan is away if ($time <=02.00) echo "I`m sleeping.";| if ($time >= 08.00 && $time <=1545) echo "I`m working."

 

[ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-05-14 11:36 ]

Lenke til kommentar

Alt dette høres utrolig bra ut!

Vil gi min personlige takk til mannen som står bak denne tanken :wink:

Jeg får min del vil gi 200Kr. så fort jeg har noen penger.

ALT FOR OVERKLOKKING.NO!! :grin:

 

Keep up the good work guys!

(ville gjerne likt å sett litt xtreme kjøling av cpu, skjermkort, HK o.l)

 

Mener at man burde ha et minimumsbeløp, f.eks 50Kr., men mener også at hvis det sitter en eller annen fyr her som er litt stinn av penger, så er det nesten galt av han å gi 50Kr., mens fattige studenter kan gi en 50-lapp. Synes det er rett å rimelig, men man har jo overhodet ikke mulighet for å sjekke inntekten til forskjellige personer, selv om det ville vært morro :wink:

Alt kommer ann på samvittigheten, hadde du hatt god samvittighet hvis du hadde mer en nok av penger og fortsatt bare ga 50Kr, det hadde ikke jeg!

 

 

Mvh. Daniel Risbakken

 

[ Denne Melding var redigert av: Dubsko på 2002-05-14 12:06 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...