Waven Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Kanskje jeg er med? Legger deg til på msn når jeg er ferdig på skolen.. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 MEG Å! hehe, jeg spiller en del, men ikke seriøst. Adder deg på msn nå så prates vi yo Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) *Slettet* Endret 9. september 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Dette blir god stemnings klan nr 1! Hadde jeg spilt CS hadde jeg spurt om å få bli med også Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 morro... kunne tenkt meg å være med jah...!men har for tiden ikke noen CDkey... ...har fått lånt en av en kompis tidligere....men skal kjøpe meg snart...hvis det tilfeldigvis ikke er noen som har en til over som fungerer...? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Jeg er med om noen har en CD-key å låne meg. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Dette skal bli gøy folkens! Endret 9. september 2004 av omiro Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) morro... kunne tenkt meg å være med jah...!men har for tiden ikke noen CDkey... ...har fått lånt en av en kompis tidligere....men skal kjøpe meg snart...hvis det tilfeldigvis ikke er noen som har en til over som fungerer...? Koster bare 100kr for en CD key EDIT: Vi har et navn!!! Vårt navn er nå EpleNektar !!! Endret 9. september 2004 av omiro Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) OK, kan eg få bli med? Har ikke spilt så mye i det siste, men eg kommer meg Endret 9. september 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 OK, kan eg få bli med? Har ikke spilt så mye i det siste, men eg kommer meg Du er med... Join #EpleNektar @ QNet... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg kan gjerne være med Endret 9. september 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg kan gjerne være med Greit.... Join #EpleNektar @ Quakenet.... Endret 9. september 2004 av omiro Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg er også veldig lyst til å bli med. Hva heter klanen? webside? Jeg la deg til på msn. Jeg har spillt cs ett halvt år å begynner å bli en god tror jeg da.... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Da er vi nesten 10 stk Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg er med om noen forteller meg hvilken versjon det er kommt til nå. Har ikke prøvd det siden jeg spillte 1.4 en gang Lenke til kommentar
Waven Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Vi spiller 1.6 Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Yo! Regner med at dere som er med i EpleNektar er ca 14-17 år gamle? Vel, jeg er 22 år gammel, er jeg for gammel til klanen deres eller? Har aldri vært med på noe som helst klan i noe som helst spill og spiller ganske lite fps spill per dag, så si ifra hvis dere vil ha meg i klanen, jeg er drit ræva i cs TIL DERE SOM VIL SLUE UNNA MED EN VALID CDKEY: Skjerp dere a! Det er som å lure til seg godteri fra småunger!! Lenke til kommentar
veloek Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Er det plass til meg også?? plis.. Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 hadde vært gøy å være med??? er ikke akkurat veldig god men har holdt på litt. jeg har ikke vært med på noe som helst klan før?? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 Tror kanskje det er fult nå, desverre..Men du kan jo prøve å ta kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå