Gå til innhold

Banner Valve spillere i hytt og pine?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

i det siste har 5 av kameratene fått cd-keyen sin banna pga av cheat, de fleste av de har liksom cheata en gang for lenge siden og sletta cheaten etter det... og nå har de blitt banna... noen flere som har opplevd det?

Endret av jokki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cheatere burde lære av det. Hvor mange ganger har jeg ikke blitt frustrert over en tulling med speedhack eller aimbot.

Men jeg har en kompis som brukte hlamp, hvor du kan styre winamp fra cs...ikke cheat....cd-keyen hans ble banna. Det var feilaktig banning!

Skrevet

Cheatere fortjener sin straff!! Way to go Valve! Men det vil alltids være ett problem med feilaktig banning, og det er jo synd... Kanskje Valve bør ha et slags kvalitets-sikring's system ang. dette problemet.. Har tru på at dette ornder seg i fremtiden.

Skrevet

har dei lov til å stenge folk ute for å ha brukt cheats? dei nekter dei jo å bruke eit produkt som dei har kjøpt for sine hardt tjente penger.

Skrevet
har dei lov til å stenge folk ute for å ha brukt cheats? dei nekter dei jo å bruke eit produkt som dei har kjøpt for sine hardt tjente penger.

Feil. Du betaler for Half-Life (evt Condition Zero). Selv om du blir bannet vil det nå fortsatt være fullt mulig å spille disse spillene (singleplayer of course). Men uansett, ja - de har lov til det. Skal stå et eller annet om det i lisensen du trykker "I accept" på under installasjonen av spillene.

Skrevet

Tror jeg aldri har lest igjennom en slik lisensavtale hele mitt liv.

Do you give over you soul to valve and let us use you as a slave for the rest of you life?

Kan jo hende det står noe slikt inni noen av dem :)

Skrevet

Feil. Du betaler for Half-Life (evt Condition Zero). Selv om du blir bannet vil det nå fortsatt være fullt mulig å spille disse spillene (singleplayer of course). Men uansett, ja - de har lov til det. Skal stå et eller annet om det i lisensen du trykker "I accept" på under installasjonen av spillene.

no kan du vel få kjøpt pakker der cs følger med, så dermed betaler du for det og.

og at du framleis kan spele singelplayer er greit nok, men du mister halve opplevelsen med spelet (kjem ann på korleis du prioriterer sp vs mp).

men det var om det stod noko om at dei kan frata deg retten til å spele spelet i lisensen eg tenkte på.

Skrevet

det er vel derfor dei lager dei så lange, sånn at ingen skal lese dei. :p

Skrevet
Men jeg har en kompis som brukte hlamp, hvor du kan styre winamp fra cs...ikke cheat....cd-keyen hans ble banna. Det var feilaktig banning!

Vannskelig å få alle "god-sinnede" programmer til å gjøre diverse ting med cs, men forhindre "ond-sinnede" ..

Skrevet
i det siste har 5 av kameratene fått cd-keyen sin banna pga av cheat, de fleste av de har liksom cheata en gang for lenge siden og sletta cheaten etter det... og nå har de blitt banna... noen flere som har opplevd det?

Har ikke hørt om lignende tilfeller.

Helt fortjent etter min mening.

Gjest Slettet-10579
Skrevet

Once a cheater, always a cheater.

Jeg synes det er greitt at lame-ass cheatere stenges ute permanent. Godt gjort!

Skrevet

Vannskelig å få alle "god-sinnede" programmer til å gjøre diverse ting med cs, men forhindre "ond-sinnede" ..

Istedet for HLamp kan man jo bruke global hotkeys i winamp 5.0

Skrevet

Istedet for HLamp kan man jo bruke global hotkeys i winamp 5.0

Hvis man kan det, skjønner jeg ikke hvorfor folk bruke HLamp. Hvorfor gjør dere det når det finnes en bedre løsning?

Skrevet

det er vel derfor dei lager dei så lange, sånn at ingen skal lese dei. :p

faen! det er jævli kjedelig da om du ikke har cheata, det går ikke an å sende en mail til valve og klage da? :hmm:

Skrevet (endret)
haha ziron har cheata også så venter på at han skal bli banna nå jeg jeg kjenner han. han var på lan hos meg og cheata så han har ikke noe og si! Endret av kalken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...