AltuZ Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg skal brenne dvd.. men filmen e i avi fil å jeg får ikke til å brenne... men er det noen her som veit hvordan jeg brenner dvd??? hadde vert veldig fint om jeg fikk svar.. takker for alle svar på forhond
Lugmeister Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Du kan finne noen guider som kan hjelpe deg på disse sidene. http://www.videohelp.com/ http://www.doom9.org/
FenrisC0de Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 hehe, kanskje litt teit, men .avi er ikke DVD format, og for å brenne trenger du en DVD film, DVD brenner og DVD cd..
Musty Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 for å brenne trenger du en DVD film, DVD brenner og DVD cd.. hvis vi først er pirkete.. du trenger en DVD.. en tom DVD.. hva er en dvd cd?
agony Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Avi er som oftest xvid/divx, du kan brenne disse ut på en data dvd og spille de av i dvd spilleren om den har støtte for disse formatene, noe som blir mer og mer vanlig. Om ikke må du konvertere de fra avi til mpeg, for så å brenne de på dvd, dette tar som oftest lang tid, men er en mulighet om ikke annet fungerer.
FenrisC0de Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 for å brenne trenger du en DVD film, DVD brenner og DVD cd.. hvis vi først er pirkete.. du trenger en DVD.. en tom DVD.. hva er en dvd cd? med DVD cd mente jeg en tom DVD... cd.. lol
JohnRichard Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 DVD = DVD CD = CD DVD != CD CD != DVD
bajsmaster Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 DVD = DVDCD = CD DVD != CD CD != DVD Dvd er jo en "kompakt disk" det også når vi snakker om fysisk størrelse ? ..
Wintel Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Dersom DVD-spilleren du skal spille av filmen i ikke støtter AVI-formatet (noe som betinger at AVI-formatet er DivX og at du har en DivX-kompatibel spiller), så må du først konvertere AVI-filmen til DVD-formatet... Du kan bruke WinDVD Creator 2.0, Nerovision Express e.l. for å konverter filmer til ulike formater. Sjekk også om DVD-spilleren din støtter VCD eller SVCD - da kan du konvertere og brenne filmen i dette formatet - du bruker da vanlige CD-R plater som koster mindre enn DVD-R/DVD+R... Wintel
eXpired Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Til DVD: Konverter .avi filen til .vob/.ifo (DVD-format) ved å bruke ett konverteringsprogram, som f.eks. DVD X Maker eller lignende. For så å brenne ut via en DVD-brenner til en tom DVD-plate (+-). Til SVCD/VCD: Bruk programmet TMPEGEnc for å konvertere til det valgte formatet. For så å bruke VCDEasy for å lage ett cd-image (.iso) som du kan bruke Nero til å brenne på vanlig CD.
tiboine Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Vet om en mye lettere metode. Bruk Nero vision. Du velger bare en Avi fil som du skal brenne som DVD. og thats it lissom. ganske enkelt. Nero vision konverterer og alt det der selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå