Gå til innhold

push up-bukser, liker vi det da?


Anbefalte innlegg

Vel jeg ser fordeler og bakdeler med slike push up-bukser. Det er klart at slike bukser *kan* gjøre at man ser flere flotte rumper når man er ute i byen. Ingenting er galt med det :grin: Problemet kommer jo når buksa engang skal av. Da vil man jo nødvendigvis bli litt skuffa. Tenk deg scenarioet at du sitter på holmen med solebrilla på så ingen riktig ser hvor du ser. Den peneste av jentene tar av seg sin bukse (for å skifte til bikini..) og så ser du den ekte. Man bli jo nødvendigvis litt skuffa da(?).

 

På konserter hvor det er trangt om plassen er dette også en nedtur. Du stikker hånda fram (for å klå/grafse ja :grin:) for å sjekke. Det blir liksom ikke helt riktig da. Du vil jo ikke få noe feeling med hvordan saken egentlig er?

 

At jentene ikke kan gå med push up-bukser hele tida er jo også litt småkjipt. En dag treffer du ei med en flott rumpe. Når du så gleder deg til å treffe denne rumpa igjen så kommer jenta uten push up-buksa og du innser at du har blitt lurt. Liker vi det?

 

Er usikker på hvorvidt jeg er for eller imot push-up bukser jeg. Hva sier resten?

 

btw hvis noen føler for også å kommentere push up-BHer i denne tråden er det fritt fram

 

(btw2 tråden ligger i "søppel" og er skrevet deretter)

 

EDIT: om push up-bukser i f'vennen

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-07 16:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-07 22:07, SintBrus skrev:

Det sier jeg og. Men jeg tror ikke alle kvinnfolkene som går på Karl Johan blir nudister. Det skjer kun i Kebab GUD sin verden
:grin:


Stem på 7p7 ved neste valg og det vil skje..

 

(eller bytt religion til 7p7 .. da skjer det også..men bare hvis alle gjør det da..)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nei til push-up bukser :grumpy: , er litt frekt aa ta gleden fra de som

" jobber " for stussen :yes: , men det kommer jo eventuelt for en dag uansett :yes:

 

Push-up bh`er er mer ok synes jeg .

 

Anders skrev i foerste post :

 

" Vel jeg ser fordeler og bakdeler med slike push up-bukser " hmmm

ser du BAKDELER med push-up bukser :D , hadde ikke trodd det bokstavelig talt :D

Lenke til kommentar
Kundegruppen hos Sixti's er fra sju til 30 år, men har en hovedvekt av jenter i 16-årsalderen.

 

Syv år for f43n?? WTF er galt med verden i dag?

 

 

Det er det indre som teller :woot::woot:

tar meg den frihet og siterer den geniale psilocybe

Jenter på 10 år skal ikke gå i latex-bukser og korte topper (avogtil har jeg lyst til å spørre moren: "hvor mye for en halvtime med datteren din?").  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...