Gå til innhold

en syncmaster 172t kom i posten i dag


zulo

Anbefalte innlegg

hei

 

Fikk skjermen min i dag.. syncmaster 172T tco03.. har aldri hatt lcd skjerm før men dette ser veldig digg ut, ingen døde pixler, ingen baklys som jeg kan se, og skjermen er veldig lyssterk, har skrudd ned brightness til 40, og den sto på 90! (nå har jeg det ganske mørkt på hybelen min da..)

 

For å si det enkelt og greit, jeg bytter aldri denne skjermen mot min gamle crt 17" (Hansol 705D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
poenget er?

Han kan vel være fornøyd med den,og vil dele det med sine medforumbrukere? Poenget skjønte jeg ikke, men fint han liker skjermen! :)

nettop:)

 

Har leita gjennom forumet i timesvis etter meninger om diverse skjermer og når jeg endelig klarte å bestemme meg og fikk skjermen hjem og den var veldig god så tenkte jeg at jeg også ville fortelle dere at denne skjermen likte jeg hvertfall. ( i tilfelle noen andre har tenkt på å kjøpe samme skjerm så kan de hvertfall få vite en annen personens mening om samme skjerm her på forumet. (ja det finnes sikkert tusen tester av skjermen men det er noen ganger fint og vite nøyaktig hva andre mener)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...