Siomir Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Som vi alle veit, er jo ikke far cry akkurat noe skummelt spill, men jeg veit at alle må ha skvetti enn eller annen gang i løpet av spillet! f eks. meg, jeg hadde ikke møtt på monster ennå, bare sett dem på lang avstand, men så gikk jeg rundt en bygning og ut mot ei klippe, der stod det et monster 20-30 meter nedenfor og stirra opp, jeg begynte jo selvsagt og skyte,men når det monstert forsvant inn i busken og plutselig kom hoppende helt opp til meg og spiste meg i et jafs, så skvatt jeg no jævlig!!!
Carnifex Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) *Slettet* Endret 6. september 2004 av Carnifex
CHB3 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 det var da jeg heller ikke hadde sett monster før, da jeg for opp heisen når de to monstran krøyp in i ventilasjon. vet ikke koffer jeg skvatt bare gjor det
Radial Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Skvatt mest av en av de stygge grisene, som dukket opp rett foran snuten min mens jeg lå og knødde i noen busker.
raid2 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Skvatt mest av en av de stygge grisene, som dukket opp rett foran snuten min mens jeg lå og knødde i noen busker. Jeg òg. Skumle griser
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg syns FarCry er litt skummelt altså !
MemorY Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Første gangen et monster kom mot meg.. det hoppet rundt og jeg skjøt alle skuddene jeg hadde i magasinet på m4.. hadde ikke tid til å reloade så jeg tok pistolen og begynnte å skyte med den boma på alle skudda og var det fram med neste våpen som var sniper'n begynnte å skyte unscopa.. døde da
Jaffe Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Er noe med farcry som gjør det så skremmende! Tror det kan være musikken...? Husker en gang jeg ble vettskremt... Det var den første plassen du så en mutant. Det var en sånn film av en fyr som blir drept av en mutant inni ei hule.
akristina92 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Er noe med farcry som gjør det så skremmende! Tror det kan være musikken...? Husker en gang jeg ble vettskremt... Det var den første plassen du så en mutant. Det var en sånn film av en fyr som blir drept av en mutant inni ei hule. Høhø! Husker det jeg og! Huff! Husker når jeg gjikk rundt i den hula! Var så SYKT skremt! Liksom "Hallo? Er det noen her?"
akristina92 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Skvatt mest av en av de stygge grisene, som dukket opp rett foran snuten min mens jeg lå og knødde i noen busker. :!: Haha! Grisene ja! Huff! Enda verre enn... ... FUGLENE!
anon12234 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 skvetter alltid når de dyra kommer hoppende mot meg
akristina92 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 skvetter alltid når de dyra kommer hoppende mot meg Who doesn`t?
.tomf Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 skvetter alltid når de dyra kommer hoppende mot meg Who doesn`t? me ble faktisk ikke så skremt av Far Cry. men Doom3,det er enn annen sak
akristina92 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 skvetter alltid når de dyra kommer hoppende mot meg Who doesn`t? me ble faktisk ikke så skremt av Far Cry. men Doom3,det er enn annen sak Helt omvendt med meg faktisk
Chasseur Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 hukser best den første gange det kom et satans beist og hoppa på meg...! satte og skalv i 3 minutter, men også en gang jeg plutselig så en mass som sto 1 meter foran meg nr jeg kom ut av skogen.... så skjøt han meg.. og så døde jeg...
Magellan Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) Det værste er når du møter en av de monstrene som hopper på deg, og du har to-tre skudd igjen i magasinet og må begynne å reloade og styre på. Full panikk!! Endret 10. september 2004 av Magellan
h00v3r Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Skvatt en gang, når jeg var inne i ventilasjonssjakta. Så snudde jeg meg plutselig og der sto det et moster, og glane meg rett i trynet. Skvatt så jeg holdt på å dette av stolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå