Gå til innhold

Hvordan finne Winrar password?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trodde aldrig at jeg skulle komme til en Winrar file som har en passord :yucky: . men det ser ut til at mennesker som må sette passorder har det morro med å plage folk. men jeg har hørt at det finnes programmer som kan finne Winrar passorden.

ja jeg har prøvd slike programmer men det koster å registrere. men det finnes sikker noen som kjenner den slaks type "hacking" eller hva en dere vil kalle det.

og det skulle ha vært gratis også. :blush:

noen programmer som kan bli brukbare? eller kjenner du til noen? :roll:

Endret av dj-virus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første så har dette ingenting med spill og gjøre

for det andre, hvis det er passord på filen så er det sikkert en grunn til at du ikke har fått passordet av den du fikk filen av så du har vel ikke noe med den filen og gjøre

men anyways, for ikke og være helt borte, prøv her

Skrevet
for det første så har dette ingenting med spill og gjøre

for det andre, hvis det er passord på filen så er det sikkert en grunn til at du ikke har fått passordet av den du fikk filen av så du har vel ikke noe med den filen og gjøre

men anyways, for ikke og være helt borte, prøv her

takk for hjelpen. det er faktisk noe om spill her men hvilken spill det er om. kan jeg ikke si. :nei:

det spillet jeg snakker om er har en file som er ødelakt og jeg trenger filen. så jeg fant den i internett men den var passord beskytta. de vil at jeg skal registrere meg in til dårlige web sider før jeg kan får det passordet. men jeg har ikke lys til å ta imot noe tul som spyware og annet tull.

så hvis du spør så handler dette om min spill. :w00t:

Skrevet

gå på en vilken som helt Wares/hakker site (sånne lamme greier) og søk på key krakker , vet om et prog som heter Chain (som i kjetting på engelsk) som kan butforse mye av filer som er mulig og passordbeskytte i windows

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...