Gå til innhold

-Tarantino vurderer oppfølger


nr.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden det er veldig vanskelig å få skuespillere til å bli yngre så har han tenkt å ha den ene delen av filmen som anime nå de er unge, og en i 'skikkelig' film når de er eldre.

 

Kilde? Über leet Tarantino-boards?

 

Hvis han ikke kommer på en god nok, så lager han den ikke.

 

Kilde?

Alt dette kommer fra et intervju jeg har på mp3. Jeg kan godt sende det til deg.

 

 

Om han kommer til å lage den er fremdeles ukjent, sist jeg hørte så har han bare ideen om å lage en slik film.

 

Så det du egentlig sier er at grunnlaget for din post var at Tarantino hadde en ide om en film. Mannen er jo helt sikkert sykelig full av ideer!

Jeg mener at han har ideen om å lage en Vega Brothers film, men ikke et plott til filmen. På samme måte som om du hadde hatt lyst til å lage en mafiafilm med Endre og Tobbi i hovedrollen så har du en ide til en film, men du har ennå ikke kommet på et godt nok plott.

 

 

Kill Bill og Pulp Fiction skjer i to forskjellige Tarantino verdener.

 

Fortell gjerne hvor du har hørt det og hvorfor det er det stikk motsatte av det jeg har hørt.

 

Det har jeg lest i et intervju. Han sa at hvis Jules eller Vincent i Pulp Fiction hadde gått å sett en film på kino, så hadde Kill Bill vært en film de kunne ha sett. Pulp er en mer realisisk film, mens Kill Bill er en mer overdrevet film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Om han kommer til å lage den er fremdeles ukjent, sist jeg hørte så har han bare ideen om å lage en slik film.

 

Så det du egentlig sier er at grunnlaget for din post var at Tarantino hadde en ide om en film. Mannen er jo helt sikkert sykelig full av ideer!

Jeg mener at han har ideen om å lage en Vega Brothers film, men ikke et plott til filmen. På samme måte som om du hadde hatt lyst til å lage en mafiafilm med Endre og Tobbi i hovedrollen så har du en ide til en film, men du har ennå ikke kommet på et godt nok plott.

Jamen, hallo! Skal folk begynne å spekulere hver gang han har en ide? Det er det som er poenget mitt. Han har sikkert tusen ideer, men det betyr ikke at han kommer til å gjennomføre dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sa aldri at han kom til å lage den.

Nei, akkurat, men hvorfor vet du da hvordan han skal lage den, hvis han ikke engang har pønsket ut et plot?

 

Siden det er veldig vanskelig å få skuespillere til å bli yngre så har han tenkt å ha den ene delen av filmen som anime nå de er unge, og en i 'skikkelig' film når de er eldre.
Lenke til kommentar
Jeg sa aldri at han kom til å lage den.

Nei, akkurat, men hvorfor vet du da hvordan han skal lage den, hvis han ikke engang har pønsket ut et plot?

 

Siden det er veldig vanskelig å få skuespillere til å bli yngre så har han tenkt å ha den ene delen av filmen som anime nå de er unge, og en i 'skikkelig' film når de er eldre.

Fordi han sier det i intervjuet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sa aldri at han kom til å lage den.

Nei, akkurat, men hvorfor vet du da hvordan han skal lage den, hvis han ikke engang har pønsket ut et plot?

 

Siden det er veldig vanskelig å få skuespillere til å bli yngre så har han tenkt å ha den ene delen av filmen som anime nå de er unge, og en i 'skikkelig' film når de er eldre.

Fordi han sier det i intervjuet.

Da er det forståelig nok hans måte å utvikle en ide til et plot på. Det betyr ikke at vi trenger å spekulere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er gale med filmmagasinet?

Synes det er et av de beste filmbladene her til lands(å i tilegg så er det gratis) :)

Finnes allerede en tråd om nettopp det.

Link? :dontgetit:

Stress? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...