skagenNYC Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg har last ned Bittorrent (shadows). Det fungerer bra, men jeg har ikke funnet noe norsk-focusert bittorrent websider eller gruper. Har noen erfaring med dette? Noe anbefaling? Takk.... Endret 5. september 2004 av skagenNYC
AllFather Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Selv om bittorrent kan brukes til lovlig deling av matriale så blir nok dette litt fyfy for forumets del Jeg anbefaler en liten tur på google.com hvor du f.eks søker etter bittorrent+"det-du-vil" -thomas
Gunnar_ Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hvorfor vil du ha norske torrenter? Er det ikke mye bedre med internasjonale store sider med mange hundre seed/leech istedet for å ha tre og en halv norsk geit pr torrent?
Hoax Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 DC diskuteres da så da må Torrent også gå bra... Selv om det fins utrolig lite lovlig Torrents
kjhanken Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 DC diskuteres da så da må Torrent også gå bra... Selv om det fins utrolig lite lovlig Torrents Tja, det er vel ikke lov til å snakke om at den og den DC hub'en har så mange bra 10MB brukere, og alt det beste får du tak i der. Det samme gjelder for torrent sider, en forteller ikke hvor alle de beste torrent link sidene befinner seg. Iallefall ikke på dette forumet.
Anbefalte innlegg