Karlsen Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg og en kammerat skal lage en wc3 tft frag movie med vi har ingen ide på hvordan vi skal lage den, for det er ingen programmer vi kan åpne replay filene i, er det noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 filnavn takk... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) lol? hvis du har wc3 kan du åpne filene.... så kjører du bare fraps under replayen Endret 4. september 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
Karlsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) lol? hvis du har wc3 kan du åpne filene.... så kjører du bare fraps under replayen Hvilket program er best å bruke? Endret 5. september 2004 av Karlsen Lenke til kommentar
Magus Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 lol? hvis du har wc3 kan du åpne filene.... så kjører du bare fraps under replayen Hvilket program er best å bruke? ... de åpnes vel i warcraft? Lenke til kommentar
Karlsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Men, hvilket program bruker du til å ta fraps med. Endret 5. september 2004 av Karlsen Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Fraps er ett program som gjør at du kan ta screenshots eller ta "recorde" det som er på skjermen. Uregistrert så kan man vel ta opp 15 sek. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 fragmovie :!: blir det sånn,se mange ganger at du har en syk micro eller god rush og knuser en hær eller base? sammens med en skikkelig rocka sang? :!: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Kan jo være syke redninger av en omringet helt... eller en god coil på en flyktende far seer... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 alltid hatt lyst til det, bare aldri tatt initiativet Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Vil anbefale et program som heter game cam. Lagger mindre enn fraps, har mye flere settings å velge mellom og filene blir mye mindre. Dessuten er det gratis (dvs du må registrere det for å kunne ta opp lyd. Men det bruker vel de færreste uansett? Eller så kan du jo ta opp lyden med et annet prog). Har forresten en fet "frag movie" som het "skills to pay the bills". Var link på wcreplays.com for lenge siden. Var med surronds, fete kills, store kamper osv. Endret 5. september 2004 av Josten Lenke til kommentar
Karlsen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Kan du gi meg en url til game cam download? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Her feks Fant forresten link til den videoen også. Kan finnes her. Anbefales på det sterkeste! Endret 6. september 2004 av Josten Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 takk Lenke til kommentar
Karlsen Skrevet 7. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Takk får alle innlegg skal legge url ut så snart jeg er ferdig med fimen Lenke til kommentar
andreazs Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg har laget en liten guide til dette på war3.no. GameCam er ikke så bra syntes jeg. Fraps og etterpå dertil egnete http://www.war3.no/index.php?name=PNphpBB2...61cb6e15b9a8b78 Endret 15. september 2004 av andreazs Lenke til kommentar
Primator Skrevet 22. september 2004 Rapporter Del Skrevet 22. september 2004 Frag movie på WC, høres dumt ut... Men men.... nei seriøst lol Hva skjer der da? En lvl 1 orc hero dreper en lvl 7 human hero? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. september 2004 Rapporter Del Skrevet 22. september 2004 eg brukte windows media encoder til denna filmen rtsp://213.167.99.110/video/dk.wmv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå