Gå til innhold

Snes spill, hjelp på tittel


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Hei husker når jeg spillte Snes for fullt ,jeg hadde et spill som var utrolig morro men husker ikke hva det het...

 

Ok det begynte med at du var en gutt, du startet ved en bro og ved den broen så var det et vann du hadde en flske og vis du puttet flasken\krukken ned i vannen så ble den reinbue farget...

 

litte senere kom du til en mine\gruve med noen jernbane spor der det var en vongn uten hjul, det hjulet skulle dy finne osv osv, det var et Adventure spill. noen som har peiling eller ? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det spillet liggende enda jeg også!

 

Men jeg kommer ikke forbi et sted rett etter vannverdenen (tror jeg), du kommer til et rom med en brennende dør som du ikke kan gå gjennom, men det går ikke ann å fryse den, hva skal jeg gjøre?

 

Fy fillern så godt jeg hukser det allikevel om jeg ikke har spilt det på MANGE år :love:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Har det spillet liggende enda jeg også!

 

Men jeg kommer ikke forbi et sted rett etter vannverdenen (tror jeg), du kommer til et rom med en brennende dør som du ikke kan gå gjennom, men det går ikke ann å fryse den, hva skal jeg gjøre?

 

Fy fillern så godt jeg hukser det allikevel om jeg ikke har spilt det på MANGE år :love:

Jeg også har ikke spillt det siden 95-96 eller noe men husker den meste i detlajer men vet ikke hvor du er henne da :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...