Gå til innhold

vice city LOL!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hva er vitsen med å rapportere denne posten? Den bryter i utgangspunktet ikke med noen av retningslinjene...men skal være enig i at topic'en kunne vært mye bedre (hører du det FuJJi? kanskje du kunne forandre på den?)

 

2. Jeg har kommentert dette før... og skrive en post med "rapportert" er barnslig og bidrar bare til dårlig stemning på forumet!

 

Dette er ett diskusjonsforum for spill, og det skal være love å diskutere sånne ting som FuJJi gjør. At noen synes det er enten barnslig eller dumt får de ta på sin kappe, men de behøver ikke å opptre som politi for det. Dette er som sagt ett forum og ikke en totalitær stat eller ett diktatur...

 

Jeg har opplevd mye på mine snart 3 år på forumet, og liker ikke utviklingen med alle løper rundt og roper "rapportert" hver gang de personlig ikke liker en post.

 

Don't get me wrong; enhver tråd som bryter med retningslinjer bør rapporteres, men ikke "skryt" av det.

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar

Jeg forstår at du mener det, men skjønner du heller ikke poenget til meg og Eurofighter? Rapporter, ikke post og si at du har gjort det. Poenget ditt med at hvis du skriver at tråden er rapportert så slipper andre og gjøre det...vel vel, det er vel større sjanse for at tråden blir stengt fortere dess fler som rapporterer den?

 

Det skaper som sagt bare dårlig stemning.

 

Men jeg har tatt opp dette før, og dessverre tviler jeg på at dette vil bli noe bedre.

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
vel vel, det er vel større sjanse for at tråden blir stengt fortere dess fler som rapporterer den?

Nei, flere rapporteringer betyr bare mer jobb for moderatorene.

Ser de en rapportering går de inn på tråden og ser om den burde stenges eller ikke.

Har ingeting å si om det er en eller tusen rapporteringer, det betyr bare at moderatoren må slette de 999 resterene.

Men la oss ikke diskutere dette her, det er åpenbart at vi har vidt forskjellige meninger om dette.

 

Og til slutt, jeg har ingen betenkeligheter med å skape dårlig stemning i en tråd så håpløs fra trådstartes post som dette...

Lenke til kommentar
vel vel, det er vel større sjanse for at tråden blir stengt fortere dess fler som rapporterer den?

Nei, flere rapporteringer betyr bare mer jobb for moderatorene.

Ser de en rapportering går de inn på tråden og ser om den burde stenges eller ikke.

Har ingeting å si om det er en eller tusen rapporteringer, det betyr bare at moderatoren må slette de 999 resterene.

Men la oss ikke diskutere dette her, det er åpenbart at vi har vidt forskjellige meninger om dette.

 

Og til slutt, jeg har ingen betenkeligheter med å skape dårlig stemning i en tråd så håpløs fra trådstartes post som dette...

jeg kaller meg for goophy, og jeg er en Gamer.no Geek/wannabe moderator.

Jeg ringer skybert hver kveld å forteller om dagens gamer.no opplevelser!

 

Og ja har rapportert deg goophy.

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
V[]bster,05/09/2004 : 00:48]
vel vel, det er vel større sjanse for at tråden blir stengt fortere dess fler som rapporterer den?

Nei, flere rapporteringer betyr bare mer jobb for moderatorene.

Ser de en rapportering går de inn på tråden og ser om den burde stenges eller ikke.

Har ingeting å si om det er en eller tusen rapporteringer, det betyr bare at moderatoren må slette de 999 resterene.

Men la oss ikke diskutere dette her, det er åpenbart at vi har vidt forskjellige meninger om dette.

 

Og til slutt, jeg har ingen betenkeligheter med å skape dårlig stemning i en tråd så håpløs fra trådstartes post som dette...

jeg kaller meg for goophy, og jeg er en Gamer.no Geek/wannabe moderator.

Jeg ringer skybert hver kveld å forteller om dagens gamer.no opplevelser!

 

Og ja har rapportert deg goophy.

hva er vitsen med sånnt tull a!? herregud, en moderator burde stenge denne.

goophy, ikke bry deg om disse folka.... :no:

 

ps: reported your ass mr.freak....ingen vits å komme med slikt tull, saken var så og si lagt død i tillegg... :thumbdown:

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar

Co[]V[]bster, jeg henger ikke på gamer.no forumet...

Og hva vet du om at jeg er en "Geek/wannabe moderator.", for alt du vet kan jeg godt være en moderator...

Biffer'n, hvis du til stadighet "rapporterer" ting, fint for deg, men jeg tror alle andre driter i det...

 

Jeg tror faktisk jeg skal holde meg borte fra denne delen av forumet for sånn ca. all tid fremover, det ser visst ut til at idiotfaktoren overstiger alle sannsynlige nivåer. (No offense til de som faktisk kan å te seg).

Og hvis dere tror jeg bryr meg om slegbemerkningene deres er dere litt vel godtroende...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...