Gå til innhold

Brødrister Case Mod, til Mini-ITX HK


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få i takk i en aluminium brødrister med plass til fire brødskiver? :hmm:

 

(Ta det med ro jeg er ikke gal, er et case mod ønske jeg har vurdert på en stund. En brødrister med 4 slots til brødskiver burde gå an å få et mini-ITX hovedkort inn i)

 

Jeg skjekket mange sider etter brødristeren, men uten noe hell, fant ikke noe. Mulig jeg må importere brødristeren fra USA eller noe.... vill helst slippe det ... :ermm:

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjekket elkjøp der er det to og to på langs altså:

 

 

brødskive - brødskive

 

brødskive - brødskive

 

 

det går ikke da fordi mini-ITX hovedkortett er 17x17 cm

 

jeg trenger noe som er:

 

 

brødskive

 

brødskive

 

brødskive

 

brødskive

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar
Denne her er ganske stilig og med plass til 4 skiver i separate rom:

DeLonghi CT 041

Den er i salg i Norge, men det er nok ikke noe du finner i alle butikker. Tipper på en pris 1000 - 1200.

takk for forslaget, men fant en brødrister som jeg kjøper, den jeg fant blir billigere + jeg vet at målene passer til mini-ITX hvoedkortet, dog jeg må importere fra usa.

 

GE Classic 4-Slice Toaster

 

Toll grensen er på 1000 kr nå på det meste, så umm det gjelder vel for brødristere også?, hehe hvis det gjør det så er det suppert. Noen som kan sjekke.

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar
Genial ide!

 

Det er tøft når folk har peiling på brødristere.. :yes:

Takk, takk, muligens en genial ide, men kommer ikke noe videre i prosjektet uten hjelp hehe, har lett etter både GE 16913 og DeLonghi CT 041.

 

DeLonghi CT 041 var jo egentlig ganske rå, synd den er så dyr jaja. Trenger hjelp med å finne en forhandler som selger DeLonghi CT 041, la oss få denne case modden i gang :yes:

 

Vel jeg har kommet med noen forslag til Brødrister case modden:

 

Delongi_CT041_Mini-ITX_HK_forslag.jpg

 

hmm jaja dette var noen kjappe forslag, håper på flere fra dere, husk jeg har begrenset plass.

 

Det som skal inn i brødristeren etter at innmaten er tatt ut er:

 

1. VIA EPIA M10000, m/Via C3 CPU 1000MHz Mini-ITX,DDR,VGA(Nehemiah core ), Tv-Out (HK, med Via C3 cpu og innebygd vga) pris: kr 1.429,-

 

2 PSU: PW-120 denne psu'en passer perfekt til systemet mitt, er kun 200W PSU, men det er mer en nok til det som den skal gjøre. Hmmm finner ikke noen norsk forhadler som importerer den, så må nok importere den :(

 

3. med 256/512 MB DDR-2100 minne, skal prøve å få kjøpt den brukt, usiker på pris

 

4. trødløst PCI netverkskort (helst uten antenne, men vi får se) håper jeg kan få kjøpt det brukt.

 

5. Slim DVD (laptop DVD-rom) eneste som kan få plass, usiker på pris fant ikke noe på komplett i hvertfall.

 

6. Hitachi Travelstar 40GB 5400RPM IDE ATA/100 2,5" 9,5mm 5K80 (laptop HDD)

eller alternativt hvis plass blir et problem kan jeg kjøpe: Hitachi Travelstar 20GB 4200RPM IDE ATA/100 1,8" 7,0mm C4K40

 

Det er alt som skal inn i Brødrister case moden (hvis noen har andre forslag setter jeg pris på det. Men husk jeg har begrenset med plass.)

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar
:dontgetit: .... Walmart selger kun i USA, kan ikke bestille, hvis man bor utenlands.... hmm søkte rundt for å finne andre som selger denne brødristeren (produkt navn er "GE 16913" uten hell)., setter pris på hjelp :)

se her:

http://www.magnum.no/

ahhh :hmm: hmm ja dette endrer en del, hmm da har jeg muligheten for den andre brødristeren også hmm. Tja hmm hva syns dere på forumet hvilken brødrister burde jeg gå får.

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar

:dontgetit::dontgetit::dontgetit:

 

 

Noen har gjort forslaget mitt før, surfet litt å fant en side... de valgte til og med samme brødrister som jeg tenkte på .... ummm dette ble ikke originalt lenger.. da er det ikke noe gøy ..... Avbryter prosjektet inntils videre :cry:

 

fordi som ønsker å se brødristeren se her

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar
Synn at noen hadde tenkt på det før deg ja, men du kan jo gjøre det fordet ;)

hadde egentlig bare tenkt å gjøre det fordi jeg trodde ingen andre hadde gjort den.... :cry: Vi får se hva jeg gjør, men har ingen planer om å gjøre det nå..... hmm mulig jeg kan ta en annen kjøkken maskin istedet hmmm..

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar
Synn at noen hadde tenkt på det før deg ja, men du kan jo gjøre det fordet ;)

hadde egentlig bare tenkt å gjøre det fordi jeg trodde ingen andre hadde gjort den.... :cry: Vi får se hva jeg gjør, men har ingen planer om å gjøre det nå..... hmm mulig jeg kan ta en annen kjøkken maskin istedet hmmm..

preshot og komfyr?

 

eller er egentlig prescot så varme?

 

kunne bli litt kult, berre eit øyeblikk så kan du putte inn pizzan, må skru på pcn først... :hmm:

Lenke til kommentar
Toll grensen er på 1000 kr nå på det meste, så umm det gjelder vel for brødristere også?, hehe hvis det gjør det så er det suppert. Noen som kan sjekke.

Tollgrensen er nok på 200 kr fremdeles, var inne og registrerte meg for internett-fortolling for noen dager siden. Men du kan fortolle varer for mellom 200 og 1000 kroner selv via nettet, og det blir noe rimeligere og raskere.

 

Ellers er det neppe toll på brødristere, men du må betale 24% mva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...