Gå til innhold

Får ikke startet maskinen, no galt med p.supplyen?

pergunnarh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skrur på maskinen min så slår den seg av med en gang å begynner å pipe. jeg kommer ikke inn på biosen en gang (kommer ingenting opp på skjermen). kan det være no galt med power supplyen? dagen før tok jeg ut kontakt til powersupplyen, når jeg satt den inn igjen glemte jeg å ta kontakten ut av veggen. gikk en liten sikring kanskje? meget takknemlig for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var piping og svart skjerm så ville jeg satt pengene på skjermkortet. Husker ikke helt hvordan det skal pipe hvis det er noe med skjermkortet, men det finner du i manualen til hovedkortet ditt.

Skrevet

tok å sjekka nå om alt stod fast nok i. det gjorde det, men nå starten den ikke i det hele tatt. når trykke på knappen, starter vifta bittelitt å det lyser i et lite sekund på cd-rommene, så er det ingenting. psu ledninger står skikkelig i. det virker ikke som skjermen mottar noe signal.

Skrevet

Hadde et problem med min PSU der den ble altfor varm (+70 grader), da stoppa PC-en og måtte stå av strøm (les: kabel dradd ut fra PSU) en stund før den kunne starte igjen. Dette var en original 360W Chieftec PSU i et Chieftec DX kabinett (støydempet). Hvis jeg kjørte PC-en uten sidedør var tempen normal (~50 grader). Nå har jeg sendt PSU-en inn for inspeksjon, spent å høre om de finner ut noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...