Gå til innhold

16*AA i doom 3? går det ann?


ToLi

Anbefalte innlegg

hehe... Prøvde meg på 1280*1024 i ultra oppløsning med 16 ganger AA.

Fikk fantastiske 7 fps!!!! :w00t:

Får rundt 75 fps hvis jeg slår av AA.

Har amd64 3000, 1024Mb ram og gf6800 ultra.

Lurer på hva som kreves for at man kan kjøre dette spillet helt smooooth med alle innstillinger på max???? :ermm:

Endret av ToLi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tydeligvis. Siden jeg har den muligheten. Ganskje det er bare Gainward sine ultra kort som har denne muligheten? Men hva er vitsen uansett? Får jo bare 7 fps uansett :D

Skal testes når jeg kommer hjem. Er ikke bare Gainward som har den muligheten. Alle 6800Ultra korta har samme oppbygging. Er ikke mulig å velge 16x AA i driveren, men skal tvinge det med Doom3 jeg også å se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
hehe... Prøvde meg på 1280*1024 i ultra oppløsning med 16 ganger AA.

Fikk fantastiske 7 fps!!!!  :w00t:

Får rundt 75 fps hvis jeg slår av AA.

Har amd64 3000, 1024Mb ram og gf6800 ultra.

Lurer på hva som kreves for at man kan kjøre dette spillet helt smooooth med alle innstillinger på max???? :ermm:

Hva er vitsen med å rasere spilleopplevelsen på denne måten?

 

"Kompromissløshet" er egentlig et negativt ladet ord som viser at man ikke er i er villig til å tilpasse seg. Mange missforstår og tolker det som et positivt ladet ord. Hadde det ikke vært for all kompromissløsheten i midtøsten så hadde det vært fred der. Kompromissløshet er faktisk roten til krig, terror og elendighet. Nå setter jeg selvfølgelig ting på spissen, men det viser i hvertfall at det er ganske dumt å ikke inngå kompromisser.

 

Hva Doom3 krever for å kjøre glatt på de innstillingene? Jo, det du trenger er et high-end skjermkort anno 2007. Med mindre du har en tidsmaskin så må du nok enten velge mellom å vente 3-4 år eller inngå et kompromiss mellom bildekvalitet og hastighet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...