Gå til innhold

Dette er SÅ feil...


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg hører ikke på HalTan, og  ønsker å dele mitt synspunkt med alle: Det var et grufult bilde, og forferdelig upatriotisk. Det er grusomt gjort mot familien til de døde fra September 11, 01

Nettopp ja. "Don't mess with america". Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert. Forbanna tullete å holde på slik.

 

Om man ikke skal kunne ha humor rundt grusomhetene (uten å gjøre det på en smakløs eller direkte kjip måte, vel og merke), så gjør man det bare verre.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert.

Ikke vær så sikker på den.

Tror du Jokke ville reagert? ...

 

Det må f*en meg være lov å ha litt galgenhumor uten at det skal komme en armada av politisk korrekte besserwissere og klage.

Da jeg ikke er en politisk korrekt besserwisser?

Lenke til kommentar
Men jeg hører ikke på HalTan, og  ønsker å dele mitt synspunkt med alle: Det var et grufult bilde, og forferdelig upatriotisk. Det er grusomt gjort mot familien til de døde fra September 11, 01

Nettopp ja. "Don't mess with america". Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert. Forbanna tullete å holde på slik.

 

Om man ikke skal kunne ha humor rundt grusomhetene (uten å gjøre det på en smakløs eller direkte kjip måte, vel og merke), så gjør man det bare verre.

For dette er ikke smaksløst? :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...