anon12234 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) jeg syntes han var ALT for lett, mista ikke 1 eneste hp på hele arenaen, bare å løpe rundt med rocketlauncher å skyte impsa. hadde på marine også, hadde forventet at det skulle være litt strev med denne. den første guardianen var faktisk vanskerligst. han med seekerene. angrer på at jeg ikke tok på det vanskerligste vanskerlighetsgraden Endret 2. september 2004 av Henrik2k
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Alle bossene i spillet var skikkelig kjedelige å ta synes jeg.
JBlack Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Enig. Fantasiløs og enkel sisteboss. Men greit å bli ferdig da.
krimskrams Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Strever litt med han med seekerene jeg
Wooho Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Du fikk jo mass hints for å drepe disse bossene i DOOM 3 i stedenfor å tenke selv så da blir det litt lett. Sysnes at bossene i Painkiller er mye vanskeligere!
anon12234 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 painkiller har shikkerlige bossere, som virkerlig angriper deg. og det er totalt kaos og siktet spretter hele tiden. her så går det alt for treigt
Caddy Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Noen som har screenshot av den siste "bossen" ?
espen999 Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Er siste bossen Satan selv, eller er det han gale fyren? Eller er de en og samme person?
Iyon Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Syns det var kjipt at denne cyberdemonen ikke sprengte i en soppsky av blod og metallsplinter slik som cyberdemonene (det var jo tross alt mange av de) i doom2 Men det måtte vel være slik pga. denne soul-kuben som hadde hovedrollen.
Potetdamen Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 svært som dere klager da synes bossene var RÅE. synes faktisk den svære karen med de lysen som for hit og dit var litt vanskelig før jeg forstod hva jeg skulle gjøre.. men har ikke møtt siste boss enda
espen999 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 svært som dere klager da synes bossene var RÅE. synes faktisk den svære karen med de lysen som for hit og dit var litt vanskelig før jeg forstod hva jeg skulle gjøre.. men har ikke møtt siste boss enda Hva skal man gjøre med han?
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 (endret) Sistebossen i Doom3 er ei kjærring! Endret 14. september 2004 av Vultur Gryphus
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 svært som dere klager da synes bossene var RÅE. synes faktisk den svære karen med de lysen som for hit og dit var litt vanskelig før jeg forstod hva jeg skulle gjøre.. men har ikke møtt siste boss enda Hva skal man gjøre med han? Vil du virkelig vite det ?
espen999 Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 svært som dere klager da synes bossene var RÅE. synes faktisk den svære karen med de lysen som for hit og dit var litt vanskelig før jeg forstod hva jeg skulle gjøre.. men har ikke møtt siste boss enda Hva skal man gjøre med han? Vil du virkelig vite det ? Jepp
Potetdamen Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 (endret) faens dobbelpost,sry. Endret 15. september 2004 av geedoo
Potetdamen Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Er bare å skyte lysene, så imens han lager nye pepprer du rockets i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå