Gå til innhold

flere en meg som er skuffet over sistebosser?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg syntes han var ALT for lett, mista ikke 1 eneste hp på hele arenaen, bare å løpe rundt med rocketlauncher å skyte impsa. hadde på marine også, hadde forventet at det skulle være litt strev med denne. den første guardianen var faktisk vanskerligst. han med seekerene.

angrer på at jeg ikke tok på det vanskerligste vanskerlighetsgraden :(

Endret av Henrik2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk jo mass hints for å drepe disse bossene i DOOM 3 i stedenfor å tenke selv så da blir det litt lett. Sysnes at bossene i Painkiller er mye vanskeligere! :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Syns det var kjipt at denne cyberdemonen ikke sprengte i en soppsky av blod og metallsplinter slik som cyberdemonene (det var jo tross alt mange av de) i doom2

Men det måtte vel være slik pga. denne soul-kuben som hadde hovedrollen.

Skrevet

svært som dere klager da :roll:

synes bossene var RÅE.

synes faktisk den svære karen med de lysen som for hit og dit var litt vanskelig før jeg forstod hva jeg skulle gjøre.. men har ikke møtt siste boss enda

Skrevet
svært som dere klager da :roll:

synes bossene var RÅE.

synes faktisk den svære karen med de lysen som for hit og dit var litt vanskelig før jeg forstod hva jeg skulle gjøre.. men har ikke møtt siste boss enda

Hva skal man gjøre med han?

Skrevet
svært som dere klager da  :roll:

synes bossene var RÅE.

Vil du virkelig vite det ?

Skrevet
svært som dere klager da  :roll:

synes bossene var RÅE.

Vil du virkelig vite det ?

Jepp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...