amwe Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Er det noen som kan gi meg en invite så ville jeg bli kjempetakknemlig. Venter spent! [email protected] Endret 2. september 2004 av amwe
Rikky Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 http://forum.begin.no/index.php?showtopic=289800&hl= PS: Ikke bruk caps lock..
Coffie=JavaCode Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Kan ikke folk gi navn og, er så lei av at folk ikke en gang gir e-mail addressen sin. Hvis dere ønsker en invite, skriv det navnet dere vil ha, det er et fornavn og et etternavn. Er så lei at folk ikke gidder å skrive det. Altså dette må du ha. Fornavn Etternavn E-mail Er det så sykt vanskelig???
Fuel Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 1 post..reigstrerte du deg på hw.no bare for og få gmail?
darkness| Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Kan ikke folk gi navn og, er så lei av at folk ikke en gang gir e-mail addressen sin. Hvis dere ønsker en invite, skriv det navnet dere vil ha, det er et fornavn og et etternavn. Er så lei at folk ikke gidder å skrive det. Altså dette må du ha. Fornavn Etternavn E-mail Er det så sykt vanskelig??? De fleste vil nok foretrekke å være litt anonyme og ikke legge ut navn og etternavnet her på forumet
Vice Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Altså dette må du ha. Fornavn Etternavn E-mail Er det så sykt vanskelig??? Er vel ikke så sykt vanskelig å bare sette inn et navn i den inviten du sender avgårde heller eller?
Pomfri Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 nei, du maa ha Mac mail. Mac? Funker visst meg gmail på msn.
Coffie=JavaCode Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Altså dette må du ha. Fornavn Etternavn E-mail Er det så sykt vanskelig??? Er vel ikke så sykt vanskelig å bare sette inn et navn i den inviten du sender avgårde heller eller? ER ikke akkurat en tankeleser, så de kan da selv ta de navnene de vil.
Goophy Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 1 post..reigstrerte du deg på hw.no bare for og få gmail? Sannsynligvis. Tiggeposter tror jeg strider mot retningslinjene i tillegg... *rapportert*
It's me Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Følg linken til det vises til i post 2 i denne tråden. Caps lock er ikke lov i emnetittler. Denne stenges.
Anbefalte innlegg