Ravn Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg synes FarCry har den beste AI'en jeg har møtt på til dags dato, liker det konseptet at en badguy angriper deg og en annen skaffer hjelp. Ser ut som Brothers in Arms får en konge AI utifra filmer jeg har sett om det... men det gjenstår å se
FenrisC0de Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Ah, den beste A.I'en du finner til dags dato er i VBS1, vet ikke hvor mange her som har hørt om det? Tja, har du prøvd det? Er vel ikke noe spesielt bedre AI der enn det er i Flashpoint generelt. La oss heller høre med RogueFreak, kanskje han har kjøpt VBS1 pakken? VBS1 er ikke engang et spill. Koster 10 ganger mer en et spill i tillegg. Ville aldri kjøpt det selv om det kanskje har god AI. Nei, det er ikke et spill, det er "Virtual Battle Simulation". Og der kan man programmere inn missions, hvor man setter inn OPFOR osv, og disse har faktisk helt sinnsykt A.I. Riktignok blir det kanskje litt urretferdig og sammenlikne denne A.I med A.I i spill for allmennheten, men ja jeg har testet VBS1 på en messe, og fy faen det er faktisk dødskult. Ikke at jeg ville kjøpt det selv eller noe, koster i underkant av ca 4000,-. Men A.I er ikke som i vanlig Operation Flashpoint, Grafikken er også forbedret! Endret 23. september 2004 av Earth657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå