Gå til innhold

Hva bør jeg ta for ett radeon 9600 kort?


Kvalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oki 600,- er ikke så mye er ikke så mye fra 550,- til 600,-. så kanvere rimelig.. synd for deyt ar sikkert rådyrt da han kjøpte det.. menne slik er det vell.. om 1 1\2 er ikke gf6800 eller radeon x800 ikke vertd mere en 700brukt da.. så sier jo lit da..

Fan lær deg å skrive mann :nei: Skal du skrive så usammenhengende så kan du like godt la være å poste. Du trenger et norskkurs.

Lenke til kommentar
lol, skit i det da.. hold deg til saken og drit i skrive problemer ;). så kanskje vennene dine vil hadeg ;)

Vit at det er forskjell på å henge ut folk og å gjøre dem oppmerksom på at du skriver så usammengengende at de ikke forstår en **** av hva du skriver...

 

noen ganger har jeg problemer med å tolke spørsmål som stilles, og dette fører til at vedkommende som trenger hjelp enten ikke får det, eller får hjelp på grunnlag av misforstått spørsmål, når jeg først får gjort opp en mening om hva vedkommende egentlig spør om ;)

 

EDIT: ontopic: 500 kr ja... hvis du finner en som er litt dum kan du kanskje få opp i 700...

 

hoi, se opp, så finner du at jeg og har en skrivefeil... :whistle:

men det er ikke det samme

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
lol, skit i det da.. hold deg til saken og drit i skrive problemer ;). så kanskje vennene dine vil hadeg ;)

Vit at det er forskjell på å henge ut folk og å gjøre dem oppmerksom på at du skriver så usammengengende at de ikke forstår en **** av hva du skriver...

 

noen ganger har jeg problemer med å tolke spørsmål som stilles, og dette fører til at vedkommende som trenger hjelp enten ikke får det, eller får hjelp på grunnlag av misforstått spørsmål, når jeg først får gjort opp en mening om hva vedkommende egentlig spør om ;)

 

EDIT: ontopic: 500 kr ja... hvis du finner en som er litt dum kan du kanskje få opp i 700...

Kloke ord... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...