Tullemannen Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Er det noen som har info/bilder linker til sider som har infi/bilder til Stronghold 2?
figure_02 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 mener du at det ska komme en 2'er? jeg har stronghold crusader, men det er litt avansert for meg......
Bluebeans Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 http://gamer.no/produkt.php?produktid=20479
Supposedly Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Pokker. Også jeg, som ikke hadde tenkt å oppgradere grafikk-kortet ennå...
Janivars Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Pokker. Også jeg, som ikke hadde tenkt å oppgradere grafikk-kortet ennå... tror neppe det krever så mye.. RTS spill har en tendens til å være utrolig enkle å kjøre for så og si alle oppegående pcr på brukbar grafikk. Men når det begynner å bli mange units på banen så blir det lagg!! Men det er vel mer pågrunn av lav prosessor og ram.
Anathema Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg også! Jeg er super-fan av stronghold serien! kan knapt vente!
Sigga Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jæven hakke!....Har brukt uttalige timer på Stronghold,2'ern må testes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå