embark Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hei, har sett at alle snakker om CS:S og alt det der. Men hvor får jeg egentlig tak i det? Har søkt litt rundt men fant ingenting brukbart.
BrokenTomato Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hei! Sånn jeg har forstått det en beta versjon som er standalone som virvler rundt, man kan ikke få spilt det før det offisielt blir sluppet igjennom steam som en mod til half life 2! Er sikkert flere ting nå ettersom det siste jeg hørte om det er en stund siden!
Plomma2 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hvis du kjøper CS:CZ eller har en ATi kuppong så kan du laste det ned via steam. Hvis ikke må du nok vente som resten av oss som tar avstand fra CZ eller ikke fikk med kuppong når vi kjøpte skjermkortet =)
likferd Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Tipper det kommer i salg omtrent samtidig med half-life 2..
Plomma2 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Tipper det kommer i salg omtrent samtidig med half-life 2.. Det følger med når du kjøper HL2
Jankee Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Stenges då det trådstarter spør etter ikkje er offisielt komme ut.
Anbefalte innlegg