Gå til innhold

Deres Mobil Historikk?


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mine telefoner som jeg har hatt:

 

Motorola d460

Utrolig go' telefon, men måtte alltid memorere telefonnummerene når jeg skulle sende melding da den ikke klarte å hente de ut fra telefonkatalogen.

 

Nokia 6150

Kjøpte den med engang den kom, betalte 4500,- for den. Utrolig rå, hadde den i ca 1 år.

 

Nokia 7110

Elsket denne telefonen helt til vinteren kom , 20 - ute og 20 + inne, ble kondens i telefonen og motstander løsnet av kretskortet.

 

Nokia 3210

( lånte av søs da 7110 gikk til helvete. hater denne fonen) :mad:

 

Samsung A300

Min første flipp telefon, tålte mye den, deilig telefon, fant en bug ved å kjøre den mot IR, surfe, sende melding og ringe til den samtidig. Leverte den da 3 ganger og fikk reklamasjon på den :innocent: Gjorde dette rett før det hadde gått 1 år.

 

Nokia 6610

Bra telefon, men trengte 2 service'er før den ble ok. Fant også en bug på denne ved å kjøre samme saken som på Samsung, :innocent: Reklamasjon =)

Elkjøp liker ikke meg etter dette...

 

Samsung E700

Bra telefon, men tåler ikke en dritt. Fjæra røyk ved å flippe den igjen, ble garanti etter mye krangel. Senere så sprakk indre display ved å flippe den igjen.

 

IDAG:

Nokia 3510i

Låner den av dama. Hater telefonen, men får lest meldinger i allefall.

Lenke til kommentar

Vel, er vel ikke akkurat største lista men:

 

Ericsson (husker ikke modellen, men gikk an å bytte sånne små fargedeksler på taste-panelet)

Siemens C25

Siemens C35

Nokia 7110

Nokia 7210

Nokia 6600 (den jeg bruker i dag)

 

Har ikke for vane å bytte mobiler hele tiden, tror faktisk ikke jeg kommer til å bytte 6600 på en god stund ennå, om ikke det skulle skje noe spesielt med den.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...