Gå til innhold

står fast på Alpha Labs Sector 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står fast på Alpha Labs Sector 1 jeg skal locate et delta team eller noe slikt å finne en heis. Jeg mangler pda'en til en dude for å få kommet gjennom en dør. Ved døren er det også et hull i taket.. Virker fristende å bare hoppe opp i det hullet.. Plez hjelp meg jeg er helt på villspor... Har prøvd å gå tilbake får å finne pda'en til han karen men jeg kommer meg ikke lenger en til den elektrokanon greia hvor jeg hoppet inn gjennom vinduet. (kommer altså ikke tilbake samme vei) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter fast der hvor "slemmingen" Fyller lokalet med gass... JEg løper rundt men finner ikke en måte å enten fjerne gassen eller komme meg rundt de gassfylte lokalene... har løpt frem og tilbake et par ganger nå :(

Skrevet (endret)
Jeg sitter fast der hvor "slemmingen" Fyller lokalet med gass... JEg løper rundt men finner ikke en måte å enten fjerne gassen eller komme meg rundt de gassfylte lokalene... har løpt frem og tilbake et par ganger nå :(

Hvis jeg ikke husker feil er det en stige i en krok til ventre for der du går for første gang kom inn i rommet. Der oppe vil du finne et kontrollpanel hvor du kan fikse lekkasjen. Håper du finner det ut. :)

En slags illustrasjon:

gas.jpg

Endret av guezz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...