Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

Til de som har invites å gi bort, hvor får dere de ifra? Ikke at jeg vil ha retten til å dele ut invites, men lurer lissom på opplegget her.

Invites dukker opp mer eller mindre tilfeldig. Noen får flere enn andre. Noen får ingen. Jeg har fremdeles en invite å gi bort, og her er det først til mølla. :)

 

EDIT: Tomt for invites nå.

Endret av schabuda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til de som har invites å gi bort, hvor får dere de ifra? Ikke at jeg vil ha retten til å dele ut invites, men lurer lissom på opplegget her.

 

Telcontar

I just got an account, but how do I get invites?

 

This is one of the most asked questions of them all. People are always on the lookout for invites to give to their friends (or to sell) and want to know what's the best method to get them. To be perfectly honest, no one knows. There are many theories popping up all over the place, but they've all been based on each user's respective experiences. Therefore many believe it's totally random. In the end, no one knows for certain. If you want to know my theory, I'll paste the entry from my blog.

 

"1) It's random. But only for the first round of offers. Random people are given the first lot of 3 invites (at a specific time) and over time they receive more and more. But this idea doesn't fit in with the fact that some people have to wait between weeks to get more invites, and some people get them everyday. So therefore move on to the next idea...

2) Account usage. I got my first lot of invites within 10 hours of receiving my account, why do I think this is true? Because I sent a huge mass of emails, and received them, sent bug reports and suggestions, all within that 10 hour time slot. I've been talking to many people about gmail (MANY people, so many are obsessed) and they all agree that 10 hours is rather quick. I've sent about 10 bug reports and 12 suggestions so far, have over 100 emails in my "All Mail" folder, and around 80 in my "Sent Mail". This shows rather huge usage of the account.

But even this idea leads to issues, because some people use their account just as much as I do, but don't receive as many invites. And some people don't use their account as often yet receive even more than me. So this idea doesn't seem valid either...

3) My last idea was how much usage your invitees (also inviter) performs. If I was running google and wanted to REALLY test it. I'd reward those who can invite people who will benefit the system, ie those who will send bug reports, suggestions, questions, and actually use their account with day-to-day usage. This seems like the most likely (to me), since a lot of those who I've invited have went on to use their account rather well, and here I am, having received 28 invites so far.

Endret av insider
Lenke til kommentar
Virker ikke Gmail med Opera? Gjør ikke det hos meg..

Opera (7.54) har ikke støtte for active X enda, noe som man tenger for å komme inn på Gmail.

 

Finnes noen walkarounds som jeg tror fungerer.

 

Men uten dem så fungerer ikke Opera med Gmail

 

Nye beta versjoen fungere med gmail

Endret av insider
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget med Gmail... Kunne være kjekt å ha, men det eneste som virker spesielt forlokkende, er at det er så "ekslusivt", og kanskje det med plassen, men det er ikke så nøye. Kunne for så vidt godt tenke meg en konto av disse grunner, men jeg tror jeg vil "pass it on" til folk som av en eller annen grunn føler et skrikende behov...

Lenke til kommentar

Har allerede gitt bort en del invitasjoner i dag, men nå har jeg enda flere på gang.

 

De seks første som sender meg PM med navn og e-postadresse får.

 

NB! Skal ut en liten tur, så det kan ta litt tid før jeg svarer. Send meg gjerne en ny PM om du får invitasjon fra en annen før du hører fra meg.

Lenke til kommentar
Nydelig tiltak folkens, stoppet meg fra å dumme meg ut for halve byen for en invite av en "kompis".

Å? Tell me more. :innocent:

Vel, dealen var at jeg skulle gå med leppestift en hel dag og med et skilt/lapp på ryggen hvor det sto "Så mye gjør jeg for en gmail invite!" Råtten "kompis" selvom det sikkert hadde vært mye morro i det. Ikke for meg riktignok siden en hel dag vil si 9 timer på skolen og 1 time i byen vanligvis før jeg kommer meg hjem :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...