Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om folk som allerede har, vil ha fler, kan dem bare invite seg selv. Men at de skal "bruke" opp de som andre kunne fått, blir for dumt.

Hvis dere refererer til innlegget mitt, så trodde jeg det var åpenbart at det var en spøk fra min side...

 

Jeg bekrefter herved at det var en spøk. Hvis noen skulle ha bruk for en gmail adresse er det bare å si i fra, men jeg trekker meg stille og rolig ut av denne diskusjonen siden det tydeligvis er flere invites som sirkulerer enn det er brukere som spør etter invites. De to siste folkene som sendte meg PM hadde fått invite av andre innen jeg leste PM'en.

Lenke til kommentar

Ser ut som om "ALLE" her på forumet har Gmail nå..

 

Men om det finnes noen der ute som ennå ikke har skaffet seg en konto, send en PM til meg med fullt navn og mail-adresse (ikke hotmail).

 

Har 3 invites å dele ut, første mann til mølla...

 

Edit: Har en igjen.. legger meg om 5 min, noen som er våkne og vil ha gmail-konto?

 

Edit2: Da var det tomt for invites for denne gang.. Gratulerer cnav, rakanishu og Ptomania med Gmail-konto :cool:

Endret av |FeNiX|
Lenke til kommentar
Linken hvor man kan invitere nye folk til GMail funker ikke.. Prøver å trykke på den, men det skjer null. Nada. Har prøvd med både IE6 og Firefox 0.9.3...

 

Noen som har peil?

 

Ps: Han/hun/de som hjelper meg til å fikse dette skal få gratis-kontoer. :)

Jeg hadde det samme problemet, da var det Norton Internet Security som var synderen. Jeg måtte da gå på "configure AD-blocking" og hake av valget for "Turn on Pop-Up Window Blocking". Etter det virket det som det skulle.

Takker! :)

Lenke til kommentar
Kanskje han har fordommer mot hotmail? ;)

 

Har 6 invites å bruke her også, så det er bare å ta kontakt :)

Hotmail skal etter sigende blokkere Gmail-invites. MS vil jo beholde brukerne sine! :p

blokkerte ikke min invite, eller noen av de jeg har sendt

Tror dette bare er falske rykter.

Har sendt flere invites til hotmail-kontoer. De har ikke blitt blokkert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...