Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men det om folk regger seg for å få en eller fordi de vil være her lell er "ingenting" i min bok ;)

 

Jeg har nå fått mine Gmail'er så jeg er happy affal. Eneste aberet er at jeg jo har flere år med mail lagret i outlook....

Det som er viktig er hva som er i boka til de som gir bort invites.

 

Og du har fått glere GMail kontoer?

Lenke til kommentar
Nei, men det om folk regger seg for å få en eller fordi de vil være her lell er "ingenting" i min bok ;)

 

Jeg har nå fått mine Gmail'er så jeg er happy affal. Eneste aberet er at jeg jo har flere år med mail lagret i outlook....

Det som er viktig er hva som er i boka til de som gir bort invites.

 

Og du har fått glere GMail kontoer?

Fikk to stk på rappen her av to stk, skulle egentlig bare ha en men men... :D

Lenke til kommentar
Er litt for mange fjortiser her som tror de er bedre enn alle andre fordi de er medlem av forumet og har 1000++ innlegg.

Men jeg er uansett såååå mye bedre enn deg... :tease:

(Ironisk ment om du ikke skjønte det, må bare advara pga. at visse folk rett og slett er for dumme til å se slikt).

 

Fikk enda flere invites idag.

17 nye som skal deles ut.

Gmail er vel på vei til å bli lansert snart.

(Dvs. slutt på beta).

Lenke til kommentar
Nei, men det om folk regger seg for å få en eller fordi de vil være her lell er "ingenting" i min bok ;)

 

Jeg har nå fått mine Gmail'er så jeg er happy affal. Eneste aberet er at jeg jo har flere år med mail lagret i outlook....

Det som er viktig er hva som er i boka til de som gir bort invites.

 

Og du har fått glere GMail kontoer?

Fikk to stk på rappen her av to stk, skulle egentlig bare ha en men men... :D

De som har fått GMail her må også gi invites her. Synes du skal legge ut passord og brukernavn til den ene kontoen din, og første som skifter passord har fått den.

 

Det er poenget med opplegget ..

Lenke til kommentar
visse folk rett og slett er for dumme til å se slikt

Her skaper vi stemning med 2787 poster, og så å kalle erikindre for dum? :p

Nei, nei, nei...

Nå misforstod du.

Jeg mente ikke at han var dum.

Det er bare et overdrevent høyt antall personer på dette forumet som overhodet ikke forstår seg på ironi.

Skulle bare poengtere det.

Dessuten har jeg vel nærmere 3500 poster om du tar med "Off-topic". :p

Lenke til kommentar
Nei, men det om folk regger seg for å få en eller fordi de vil være her lell er "ingenting" i min bok ;)

 

Jeg har nå fått mine Gmail'er så jeg er happy affal. Eneste aberet er at jeg jo har flere år med mail lagret i outlook....

Det som er viktig er hva som er i boka til de som gir bort invites.

 

Og du har fått glere GMail kontoer?

Fikk to stk på rappen her av to stk, skulle egentlig bare ha en men men... :D

De som har fått GMail her må også gi invites her. Synes du skal legge ut passord og brukernavn til den ene kontoen din, og første som skifter passord har fått den.

 

Det er poenget med opplegget ..

Åffer i huleste skulle jeg gi fra meg den ene av de to som jeg fikk? Jeg trenger begge så det er ikke aktuellt. Men som jeg har sagt tidligere, jeg har invites å gi bort. Det er bare å PM'e meg med fullt navn og e-post adresse :D

Lenke til kommentar
Åffer i huleste skulle jeg gi fra meg den ene av de to som jeg fikk? Jeg trenger begge så det er ikke aktuellt. Men som jeg har sagt tidligere, jeg har invites å gi bort. Det er bare å PM'e meg med fullt navn og e-post adresse :D

Du ville ha en, men fikk to! Og nei, når du spurte trengte du bare en .. Du sier jo det selv! "skulle egentlig bare ha en men men..."

 

Edit: Armitage2 fikk også to. Han innrømmet det, og ga den ene bort!

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Jau, men jeg fant jo ut at det var kjekt med to da vettø :)

En privat og en litt mindre privat. Så kan jeg endelig kvitte meg med hotmail for godt.

 

Og ja, du har rett. Da jeg kom her og spurte etter en så hadde jeg bare tenkt å ha en, men så fikk jeg to. Og da fant jeg ut at jeg kunne jo ha bruk for to, så derfor beholdt jeg begge :p

Lenke til kommentar
Jau, men jeg fant jo ut at det var kjekt med to da vettø :)

En privat og en litt mindre privat. Så kan jeg endelig kvitte meg med hotmail for godt.

 

Og ja, du har rett. Da jeg kom her og spurte etter en så hadde jeg bare tenkt å ha en, men så fikk jeg to. Og da fant jeg ut at jeg kunne jo ha bruk for to, så derfor beholdt jeg begge :p

Ingen av de hadde gitt en til deg hvis de viste at du hadde en fra før. Sinsykt dårlig moral å ta begge da!

Lenke til kommentar

Ser ikke på det som dårlig moral da, hadde jeg beholdt flere enn jeg trengte så hadde det vært det. Men som sagt fant jeg ut at jeg trengte en til.

 

Btw, om man skal snakke om dårlig moral. Hvor mange tror du ikke har brukt invites'ene på seg selv? Om jeg hadde villet kunne jeg jo ha hatt 14 Gmail kontoer nå om jeg virkelig var så dårlig moralsk sett. Men det er jeg ikke, istede gir jeg ut de til de som trenger en Gmail konto.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...