Gå til innhold

Half-Life: HL 2, er det egentlig bra så bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvis man synes at HL2 ser dårlig ut rent grafisk tør jeg ikke tenke på hva som skal til for at man skal bli imponert over grafikk.

Jeg var imponert da de viste det på E3-messa for 1 og et halvt år siden(eller når det var). Nå har det gått såpass lenge, og det har kommet ut flere spill med meget imponerende grafikk.

Når man ikke tenker grafikk, tror jeg hl2 fortsatt blir meget imponerende. Og det bør det, siden spillet har blitt forsinket et år. Valve har hatt god tid på seg, og den tiden tror jeg de har utnyttet!

Bare de slipper det før jul :ermm:

Endret av Dr3ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

med tanke på at hl2 ikkje har komt ut, så må det vel grafikken dermed samanliknas med grafikken på andre spel som ikkje har komt. så konklusjonen min vert dermed at grafikken til hl2 er middels (kanskje litt under, men eg tenkte eg fekk vere litt snill, så eg slepper all den sytinga frå hl fanboys)

Skrevet

Grafikken er grei nok, men jeg har sett bedre.. Uansett tror jeg spille vil fenge de fleste.. Bare valve har klart å gjennomført spillet slik at det er spennende og godt å spille igjennom. *håpe på*

Skrevet

Grafikken kan være KONGE på et spill, mens gameplayet stinker tvers igjennom. Håper HL2 klarer å få et gameplay som er bra og et snitt med grafikk, lys og lyd som funker. Da er suksess en faktor ;)

Skrevet

Det ser da virkelig ut som grafikken funker mer enn nok! ;) Forstår ikke at man klager. Fysikkmotoren virker jo imponerende, men det spennende her er om vi får ett gameplay som kan gi oss en knallopplevelse...

Skrevet

har ikke prøvd doom 3, men far cry, og etter det jeg har hørt vil jeg heller ikke prøve doom 3, men gleder meg sinnsykt til HL 2, min mening er at det nok blir bedre grafisk enn far cry, men håper spillbarheten er hverfall på høyde med far cry, som nok er et av de beste FPS spillene jeg har spilt. HL var jo genialt...

Skrevet

Det er noen grunner til at jeg tror HL2 vil overgå andre spill:

HL1 + tileggspakkene gav noe av de mest inntense spilleopplevelsene noensinne,

husker at jeg ble slaktet av combine soldiers på easy... men på andre spill som FarCry er det en lek å drepe mercenaries, ganske enkelt fordi på HL, tenker soldatene "skyt på alt fiendlig som beveger seg", mens på FarCry spinger de sidelengs, kommer seg i dekning etter mye surring, og slenger ut kommentarer som "your ass is gras!!!!" før de får et hull i hodet, fordi de IKKE KAN SKYTE!

Dermed tror jeg at HL2 vil få en lignende AI, og dermed bli like intenst, storyen tror jeg kommer til å overgå de fleste FPS skytere til dags dato selve gameplayet ser ut til å bli bra, med hjelp blant annet en slags granat som tiltrekker seg aliens, du kan dermed lene deg tilbake å nyte mens den fantastiske AI'en gjør sitt ;)

Grafikk?

Ingen spill har det samme detaljnivået, heller ikke de veldig fotorealistiske omgivelsene, som bare "Stalker" kan hamle opp med, mens FarCry ligner på plast....

Fysikk?

De skal implamentere Havoc2,,, sier ikke mer

Dermed kanjeg bare si at jeg tror HL2 blir noe av den beste skyteren i år. (sammen med FarCry)

Skrevet (endret)
Det er noen grunner til at jeg tror HL2 vil overgå andre spill:

HL1 + tileggspakkene gav noe av de mest inntense spilleopplevelsene noensinne,

husker at jeg ble slaktet av combine soldiers på easy... men på andre spill som FarCry er det en lek å drepe mercenaries, ganske enkelt fordi på HL, tenker soldatene "skyt på alt fiendlig som beveger seg", mens på FarCry spinger de sidelengs, kommer seg i dekning etter mye surring, og slenger ut kommentarer som "your ass is gras!!!!" før de får et hull i hodet, fordi de IKKE KAN SKYTE!

Dermed tror jeg at HL2 vil få en lignende AI, og dermed bli like intenst, storyen tror jeg kommer til å overgå de fleste FPS skytere til dags dato selve gameplayet ser ut til å bli bra, med hjelp blant annet en slags granat som tiltrekker seg aliens, du kan dermed lene deg tilbake å nyte mens den fantastiske AI'en gjør sitt  ;)

Grafikk?

Ingen spill har det samme detaljnivået, heller ikke de veldig fotorealistiske omgivelsene, som bare "Stalker" kan hamle opp med, mens FarCry ligner på plast....

Fysikk?

De skal implamentere Havoc2,,, sier ikke mer

Dermed kanjeg bare si at jeg tror HL2 blir noe av den beste skyteren i år. (sammen med FarCry)

Helt enig. Bare Stalker klarer å utfordre HL2

Endret av danger_of_death
Skrevet

Kan man nå venligst vente til HL2 kommer før man starter med sammenligningen. man kan ikke skrive en omtale av et spill man aldri har spillet.

Man skal ikke selge skinne før bjørnen er skutt...

Skrevet
med tanke på at hl2 ikkje har komt ut, så må det vel grafikken dermed samanliknas med grafikken på andre spel som ikkje har komt. så konklusjonen min vert dermed at grafikken til hl2 er middels (kanskje litt under, men eg tenkte eg fekk vere litt snill, så eg slepper all den sytinga frå hl fanboys)

Skjerp deg. :ermm:

Grafikken er da langt over middels. Det er bare det at du VIL finne feil med spillet. Vet at du ikke er fond av HL2, men å si at grafikken er under middels blir bare for dumt.

Skrevet

Til dere Doom 3(grafikk) dissere. Hvor kravstore er dere egentlig !? Syntes grafikken der er helt SINNSYK jeg! Dessuten så har dere ikke sett motorens fulle potensiale engang(da man må ha minst 512 mb på gfx kortet for å klare å vise textures "riktig" på ultra detail)

Skrevet

Doom 3 har jævlig bra grafikk. FarCry har også glimrende grafikk. Det ser ut som Half Life 2 har digg grafikk. Thats it, nå venter jeg på ett spill med variert gameplay, spennende historie og realistisk fysikk. (blir morro med Manipulator) :thumbup:

Skrevet

Skjerp deg. :ermm:

Grafikken er da langt over middels. Det er bare det at du VIL finne feil med spillet.

no samanlikna eg grafikken med grafikken på andre spel som ikkje har komt ut, og samanlikna med dei, så er ikkje grafikken til hl2 meir ein middels.

det kan virke som du samanlikner hl2 med eit par år gamle spel sin grafikk, og dette vert ikkje rett.

Vet at du ikke er fond av HL2, men å si at grafikken er under middels blir bare for dumt.

det einaste fondet eg har er eit eller anna nordea fond, så eg veit ikkje kva du snakker om.

Skrevet

grafikken i HL2 er ikke skjemmende for spillet ei heller så bra at d alene løfter spillet... Men uansett er d gameplayet som forhåpentligvis har fått første prioritet hos valve, hvis spillet ser bra ut men blir ensformig og kjedelig etter 2 timer er ikke grafikken verd drit uansett...

Stalker er også et spill jeg ser fram til for d ser ut som de tar seg veldig god tid til og utforme gameplayet, å d må de siden dette spillet virker veldig stort og innfløkt.

Grafikken der skal jeg ikke begi meg ut på siden jeg har kun har sett hvordan den oppførte seg med Dx9 i et par mørke ganger, men det jeg så var veldig imponerende når man tar i betraktning hvor stort spillet virker og være... den ute i naturen var jo så som så, men hadde ikke forventet d helt store siden banen visstnok er gigantisk og dyrelivet jo ikke skal være scriptet noe som sikkert krever sitt... oi der bega jeg meg likvel ut på d....

Grafikk har liksom ikke blitt d samme uansett etter jeg så den nye unreal engine... Doom3 PØH...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...