Gå til innhold

Ny tittel: Swg ønske liste hva ønsker du deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altfor mange unger som spiller SWG...

Helt feil, etter mitt syn.

 

Første gang jeg startet opp SWG, ble jeg helt imponert av folk hvor hjelpsomme de var. Spesielt en person brukte mange timer (faktisk) på å vise meg de fleste funksjonene i spillet, hjalp meg med å få meg hus osv...

Jeg fikk riktinok ikke så mye ting av denne personen på grunn av hans økonomi, men av andre derimot fikk jeg penger, gratis buffs, armor og våpen....

Selv prøver jeg også å gi vekk gamle våpen og armor til folk som trenger det, istedenfor å selge det.

 

Tidligere spilte jeg endel CS, men sluttet for en stund siden Pga miljøet, var du god, da cheatet du, definitivt.

 

Til alle dere der ute som spiller SWG og hjelper til med å gjøre miljøet til det det er! :w00t:

Det finnes veldig mange med god oppførsel og mange som er hjelpsomme. Ble selv hjulpet litt igang de første dagene da jeg startet.

 

Når jeg sier "altfor mange unger" så refererer jeg til en tilstand eller holdning. Oppførselen til mange av spillerne med andre ord. Og det er mange som ikke klarer og oppføre seg særlig bra mot de andre spillerne; verbalt hovedsaklig.

 

EDIT: beklager om jeg har vært med på å få denne posten off topic, la oss heller komme on topic igjen.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar
må vel bli generic crafting tool det...

eller alle crafting tool`ene

Helt klart....med de kan man jo lage ALT! Alt du trenger for å starte opp et handels imperie er en craftingtool og rundt 25 units av valgfritt metal...

Make that 100k of metal :p

AS eller WS experimentaion 12+ så kanskje du får solgt noe, og dette koster bare noen(over 5mil) å skaffe. :) En ganske lang vei får du kan tjen penger på crafting tool...

Lenke til kommentar
må vel bli generic crafting tool det...

eller alle crafting tool`ene

Helt klart....med de kan man jo lage ALT! Alt du trenger for å starte opp et handels imperie er en craftingtool og rundt 25 units av valgfritt metal...

Make that 100k of metal :p

AS eller WS experimentaion 12+ så kanskje du får solgt noe, og dette koster bare noen(over 5mil) å skaffe. :) En ganske lang vei får du kan tjen penger på crafting tool...

eller lage det selv...

gratis...

 

tjener nesten ikke penger på artistian bare noen tusen på swoops, men de fleste blir gitt bort...

 

 

100k metal???

 

la oss si en ca 300k...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...