Gå til innhold

Ny tittel: Swg ønske liste hva ønsker du deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...mest nyttig? Er vel meg det :D  Alles favoritt twi'lek :)

Samtle med meg og Lycan i går, jeg på kryyt hunt, han sa han var"bitchy"

 

Citrus. Har du noen tips til kryyt hunt.?

 

Lycan: Bitchy bitchy bitchy

 

Citrus: Seriøst?

 

Lycan: Bitchy bitchy bitchy

 

Favoritt, :/

BITCHY BITCHY BITCHY!!!

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Altfor mange unger som spiller SWG...

Helt feil, etter mitt syn.

 

Første gang jeg startet opp SWG, ble jeg helt imponert av folk hvor hjelpsomme de var. Spesielt en person brukte mange timer (faktisk) på å vise meg de fleste funksjonene i spillet, hjalp meg med å få meg hus osv...

Jeg fikk riktinok ikke så mye ting av denne personen på grunn av hans økonomi, men av andre derimot fikk jeg penger, gratis buffs, armor og våpen....

Selv prøver jeg også å gi vekk gamle våpen og armor til folk som trenger det, istedenfor å selge det.

 

Tidligere spilte jeg endel CS, men sluttet for en stund siden Pga miljøet, var du god, da cheatet du, definitivt.

 

Til alle dere der ute som spiller SWG og hjelper til med å gjøre miljøet til det det er! :w00t:

Lenke til kommentar

Hehe...har ikke spillt spillet mer en maxs en uke nå, men allerede har jeg brukt en god del tid på å vise nye folk ting, hjelpe folk med probelmer og genrelet gi dem det jeg kan unnvære av saker somd e muligens har bruk for...

 

SWG har ett av de beste n00b vennlige miljøene JEG har hvert borti ihvertfall....det eneste som irriterrer meg er arrogante, hjernevaskede Empire folk som ikke gidder å hjelpe noen bare påstår at The rebels ler av meg bak min rygg og sier at jeg har enda ikke funnnet den riktig sti... :roll:

Lenke til kommentar
....det eneste som irriterrer meg er arrogante, hjernevaskede Empire folk som ikke gidder å hjelpe noen bare påstår at The rebels ler av meg bak min rygg og sier at jeg har enda ikke funnet den riktig sti... :roll:

Det finnes både drittsekker på begge sidene i SWG :) Trust me...jeg har vært både i Imperiet og Rebellion. 95% av alle sammen på begge sidene er greie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...