Gå til innhold

Trnger forslag til Parental Control-program


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det ikke parental control program det heter, slike hvor man sperrer tilgangen til visse nettsider?

 

 

Jeg skulle gjerne hatt navnet på et slikt program for Mac, hvor man f.eks. stiller inn at vg.no skal være sperret. (Ikke at jeg skal sperre vg.no, det var abre et eksempel).

 

På forhånd takk!

Mvh. Ecks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du .Mac bruker ligger Norton sin gratis der. Jeg hentet det, men har ikke brukt det, så jeg vet ikke om det er fullversjon eller ei.

 

Et alternativ er Kids Browser (finner du på downloads på apple.com) Kids Browser blokkerer muligheten til å gå inn i andre programmer, Eple+Tab funksjonen go mye annet (valgfritt)

 

Et gratis alternativ som krever konfigurering er Privoxy. Den stopper reklame og mye rart, men tror også du kan blokkere spesifike URL'er. (Da må du sikkert skrive inn alle adr. som ikke skal være tilgjengelig... pes pes)

Lenke til kommentar
Er du .Mac bruker ligger Norton sin gratis der. Jeg hentet det, men har ikke brukt det, så jeg vet ikke om det er fullversjon eller ei.

 

Et alternativ er Kids Browser (finner du på downloads på apple.com) Kids Browser blokkerer muligheten til å gå inn i andre programmer, Eple+Tab funksjonen go mye annet (valgfritt)

 

Et gratis alternativ som krever konfigurering er Privoxy. Den stopper reklame og mye rart, men tror også du kan blokkere spesifike URL'er. (Da må du sikkert skrive inn alle adr. som ikke skal være tilgjengelig... pes pes)

Ja, jeg er .Mac bruker, så kan jo prøve den også... Men Kids Browser hørts OK ut det... Er ikke så forferdelig mange sider som skal sperres.. Bare en 10-15 stk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...