Gå til innhold

Cover-image til DVD

MaxCPU

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For å slippe å scanne de orginale coverene hadde det vært greit å laste ned disse bra internett.

Hvor gjør jeg dette? Har sett litt rundt på http://www.cdcovers.cc, men vet ikke helt om jeg likte siden så veldig godt.

Også hørt om en gratisprogram herifra, er det snakk om CoverXP? Slipper jeg da å bruke internettsiden og kan forholde meg til programmet?

På forhånd takk for tips! :)

Edit: Link

Endret av MaxCPU
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi nok ikke helt enige.. Prøvd å søke etter cover? Se selv hvordan det fungerer...

Nok om det, har nå testet CoverXP-programmet som skuffet meg enda mer enn selve siden. Programmet virker å bare være tilpasset for CD-cover, og må stilles inn manuelt med størrelser for DVD-cover.

Har også prøvd Nero Cover Designer, som heller ikke imponerer. Hvorfor får jeg ikke legge inn front og baksiden med "sidekant/rygg" som et bilde som kan skrives ut sammenhengende?

Skrevet

Har lastet ned en del cover fra www.cdcovers.cc, men synes oppløsning og kvalitet er for dårlig. Scanner de nå selv, og skriver ut med virkelig mye bedre resultat.

Skrevet

Nå begynner vi å snakke her ja! Har nå lastet ned Cover Gold 1.7 som ser ut til å være det jeg var på jakt etter!

Men det stopper ikke helt der...

SE HER

Hva i all verden er forskjellen på alle disse programmene? DVD Cover Searcher er jo grei, men de fire restrerende programmene ser jo ut til å gjør det samme hele gjengen?! :hmm:

Skrevet
Da er vi nok ikke helt enige.. Prøvd å søke etter cover? Se selv hvordan det fungerer...

Nok om det, har nå testet CoverXP-programmet som skuffet meg enda mer enn selve siden. Programmet virker å bare være tilpasset for CD-cover, og må stilles inn manuelt med størrelser for DVD-cover.

Har også prøvd Nero Cover Designer, som heller ikke imponerer. Hvorfor får jeg ikke legge inn front og baksiden med "sidekant/rygg" som et bilde som kan skrives ut sammenhengende?

jeg bruker CoverXP, og må ikke stille inn manuelt for DVD-cover, du går inn på

"Cover Templates" og velger dvd.keepcase.single.file..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...