Gå til innhold

Hvor skremt blir du av Doom3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe hahah!! Nei fy søren har du sett ass, at det går ann å bli redd :dontgetit: hehe tror det er noe av det kuleste jeg har sett på lenge! Denne går inn i favorittene mine av all times scary movies. hehe

forsett å legg inn slike videoer når dere finner dem. Lenge siden jeg har ledd så godt :w00t:

Skrevet

Jeg blir ca. så skremt.. men jeg skriker ikke like jævlig som han! dessuten så løper jeg inn og hopper rundt og prøver å få det verste unna iu store jafs..

Ikke gidde å smyge meg inn.. Bare løpe inn i et rom med øyne lukka så sette igang å skyte alt som ser ut som det rører på seg..

Sitter forresten fast i delta teleportering stedet..

Noen som har link til en bra walktrough?

Skrevet (endret)
Håper det ikke er så ille som dette!

http://users.skynet.be/fa326379/Delta.wmv

Den filmen er fake til 1000 da... hvis dere ikke ser det så er dere ikke så veldig smarte... blei skemty noen ganger i starten men litt utover så vet man hva som kommer til å skje da..

Edit: han leif kommer her og der...

Endret av rkg1000
Skrevet

Har blitt så redd ja. Jeg satt i et heelt svart rom og spillte Nocturne! Og så kom de forbanna varulvene...Miga nesten i buksa! :blush:

Skrevet
Jeg ble like skremt av det kjedelige gameplayet. :)

Jeg tror faktisk de fleste har fått det med seg at du misliker doom3. Det er ingen grunn til å poste det om igjen og om igjen...

Skrevet

Genialt soundtrack!

..."All by my seeelf... ...Don't wanna be... All byy myyy seeeeelf!" :!:

Selv blir jeg ikke spesielt skremt av DOOM3, men det fanger i alle fall opp oppmerksomheten min. Faktisk synes jeg at gameplayet er ganske bra også. :)

Skrevet

Eg blir aldri skremt i doom3!

Dei som er skumle er jo kjempetreige og dei som er vanskelige er jo ikkje skumle i det heile tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...